Okullar Açılıyor 😩 - vulnicure

9 Eylül 2014 Salı

Okullar Açılıyor 😩

Merhabalar,
Tatilden yeni döndüm. Marmaris'te yaptığım tatilde harika vakit geçirdim ve çok harika kişilerle tanıştım. Bu süreçte elbette yine bloğuma ara verdim -ne kadar da çok ara veriyorum!- ve şimdi pazartesi itibariyle okullar açılıyor. Ben artık lisedeyim ve sanırsam yoğun bir tempom olacak. Dershaneye gidecek olmasam da ders sayısı ve derslerin ağırlığı arttığı düşünülürse, bence yine bir o kadar vakit harcayacağım.

Bu yıl ayrıca Rusça kursuna başlayacağım. Çevremde Rusça konuşabileceğim insanlar var -Marmaris'te bir yenisi daha eklendi😂😂- ve ben de bu yüzden Rusça öğrenmeye karar verdim.
Bu tempoya bir de hobi olarak yüzme havuzuna gideceğim eklenirse sanırım blogum bir süre sahipsiz kalacak..

Okuduğum her kitabı geç bile olsa yorumlamayı istiyorum. Ve bunu yapmayı hedefliyorum da. Hafta içi yayınlamasam hafta sonu yayınlarım zaten. Ancak eskisi gibi aktif olamayacağım da bir gerçek. Bu yüzden tüm takipçilerimden öncelikle özür diliyorum.

Kendinize iyi bakın! 😂

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)