Kitap Alışverişi #9: 34. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı - vulnicure

11 Kasım 2015 Çarşamba

Kitap Alışverişi #9: 34. Uluslararası İstanbul Kitap Fuarı


Oldukça verimli geçen bir kitap fuarından geliyorum. Doğrusu daha önce hiç bu kadar çok kitabı birlikte aldığımı hatırlamıyorum.

Aldığım kitaplar:
Tite Kobo - Bleach 1. cilt, Gerekli Şeyler Yayınevi
Tite Kobo - Bleach 2. cilt, Gerekli Şeyler Yayınevi
Tite Kobo - Bleach 3. cilt, Gerekli Şeyler Yayınevi
Sui Ishida - Tokyo Ghoul 1. cilt, Gerekli Şeyler Yayınevi
William Shakespeare - Othello, Remzi Kitabevi
Anthony Burgess - Otomatik Portakal, Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları
Sara Shepard - Duygusuz, Martı Yayınları
Sir Arthur Conan Doyle - Aklın Şüphesi Suçun Gerçeğidir, Martı Yayınları
Christina Daniels - Benim Yolum: Aamir Khan'ın İnanılmaz Yolculuğu, Martı Yayınları
Amanda Hodgkinson - 22 Britanya Yolu, Arkadya Yayınları
Agatha Christie - On Küçük Zenci & Mavi Trenin Esrarı (çizgi roman), NTV Yayınları
Truman Capote - Tiffany'de Kahvaltı, Sel Yayınları
George Orwell - Balinanın Karnında, Sel Yayınları
Harper Lee - Tespih Ağacının Gölgesinde, Sel Yayınları
Rıfat Ilgaz - Hababam Sınıfı, Çınar/Türkiye İş Bankası Kültür Yayınları (Bu kitabı Rıfat Ilgaz'ın oğlu Aydın Ilgaz imzaladı.)
Yaşar Kemal - İnce Memed 1, Yapı Kredi Yayınları
George R. R. Martin - Kılıçların Fırtınası Kısım 1, Epsilon Yayınevi
George R. R. Martin - Kılıçların Fırtınası Kısım 2, Epsilon Yayınevi

Bunların yanı sıra Jim Kay'in resimlediği özel basım Harry Potter ve Felsefe Taşı'nı kız kardeşimle ortak olarak aldık, kendisine de almış olduğum bir-iki kitap var. 

Bir de Dövüş Kulübü 2'nin 0. ve 1. sayılarını aldım.

Seneye kadar alışveriş yapmamı gerektirmeyecek kadar kitap aldım sanırsam, ama benim için kesinlikle keyifli bir fuar deneyimi oldu. Fiyat açısından ben genelde uygun olanları aldım ve toplam fiyatlarına kıyasla oldukça iyi bir fiyata bunca kitabı kendime; bazılarını da anneme ve kız kardeşime aldım.

Fuardan bahsedecek olursam, her zamanki gibi kalabalıktı. Ayrıca bu sene gördüğüm kadarıyla katılabileceğiniz pek çok güzel etkinlik de var. Siz de fuara gittiyseniz düşüncelerinizi veya aldığım kitaplar hakkında konusundan çok açık vermeden fikirlerinizi yazarsanız okumaktan çok memnun olurum.

5 yorum:

  1. Öncelikle çok güzel kitaplar almışsın. İyi günlerde oku.

    Kılıçların Fırtınası'nı aldığına göre Taht Oyunları serisine başlamışsın. Bu kitapları da severek okuyacağını düşünüyorum.

    Bir Adanalı olarak İnce Memed'i çok severek okumuştum. Özellikle 3. kitap çok hoşuma gitmişti.

    Aldığın kitaplar genellikle hep bildiğim kitaplar ama okumadığım kitaplar :-) Bu yüzden diğer kitaplar hakkında bir şey söyleyemeyeceğim ama isimlerini duyduğuma göre güzellerdir herhalde. :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim harika yorumunuz için :) Ben okuyup yorumladıkça okumamış olduklarınızı da alır okursunuz belki.

      Sil
  2. bir kitap aşığı olarak sizi tesadüfen buldum. çok başarılı bir blog olmuş elinize sağlık. amatör olarak yaptığınız bu blogdan para kazanmak isterseniz lütfen irtibat kurun. saygılar.
    tuncmert1515@gmail.com

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)