Oscar 2024 Filmleri Maratonu #1 - vulnicure

26 Şubat 2024 Pazartesi

Oscar 2024 Filmleri Maratonu #1


Herkese merhaba!

Oscar Ödülleri'ne iki hafta kala burada yapmaktan çok keyif aldığım bir blog dünyası geleneğini kendi blogumda diriltmek istedim: Oscar Maratonu.


Aslında ben filmleri izlemeye başlayalı epey zaman oldu ancak buraya taşımak için biraz geç kaldım, şimdi törene kısa süre kala izlenecek beş filmle maratonun sona yaklaşıyorum. Bu sene listemi geçen yıllara göre biraz daralttım; Görsel Efektler, Saç ve Makyaj gibi teknik kategorilerde ilgimi çekmeyen filmleri izleme listeme almadım. 


Bu sene izlenecekler listem şu şekilde:


1) American Fiction

2) Anatomy of a Fall

3) Barbie

4) The Holdovers

5) Killers of the Flower Moon

6) Maestro

7) Oppenheimer

8) Past Lives

9) Poor Things

10) The Zone of Interest

11) Rustin

12) Nyad

13) The Color Purple

14) May December

15) El Conde

16) Napoleon

17) Io Capitano

18) Perfect Days

19) Society of the Snow

20) The Teachers' Lounge

21) The Boy and the Heron

22) Elemental

23) Nimona

24) Spider-Man: Across the Spider-Verse

25) Robot Dreams

26) The Wonderful Story of Henry Sugar

3 yorum:

  1. Maraton bu sene de yapmadım ama senin bu yazın benim gözümde seninle özdeşleşmiş gibi. Bu nedenle şimdi yazını görünce gülümsedim. Yazılarını özledim. <3

    YanıtlaSil
  2. ayyy oleeey güzeel. ben de oscar ilk yazımı yazdım. 19 film seçtim. 10 tanesini izledim. şimdi kalan 9 u izlicem. 3 ünü daha izledim ama 6 sını henüz bulamadım nette :)

    YanıtlaSil
  3. benim bunları izleyebilmem için 26 yıl gerekir :(

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)