Dile Kolay 10 Sene - vulnicure

29 Kasım 2023 Çarşamba

Dile Kolay 10 Sene


Uzun bir aradan sonra bol yağmurlu bir günden herkese merhabalar!


Bugün bu merhabayı kaleme alışımın benim için çok özel bir sebebi var. 10 sene önce bugün lise sınavının ilk basamağını tamamladım, eve döndüm ve ailemin bana hediyesi olan yeni bilgisayarla bu blogu kurdum. Şimdilerde blogum neredeyse benim o dönemki yaşıma yetişti. Ne çabuk büyüyorlar, değil mi? :)


Bu sene hatırlamak istediğimden emin olamadığım kadar kötü geçti. Zaten ben kolay tökezleyenlerdenim; hayatın en temel gerçeği, insanın hayatla kurduğu o anlaşmanın ilk kuralı üstüme bir kez basınca ayağa kalkamadım. Şimdi bile günün birinde tam anlamıyla ayaklanmayı becerebileceğimden emin değilim, her kalkışımda aynı hızla çok daha sert düşüyorum çünkü. Tam da bu sebeple devamlılık konusunda burada, 10. seneye yakışmayacak şekilde sınıfta kaldım. Sesimin duyulmasını en çok isteyeceğimi sandığım zaman sesim kesildi. Gerçeklikten kaçışın olduğu kadar gerçeklerin de üstüne en çok gideceğimi sandığım zaman kendimi arafta buldum. Geçen sene dokuzuncu sene şerefine şöyle bir yazı yazmıştım ve bu sene çok daha heyecanlı, kendi adıma coşkulu olacak diye düşünmüştüm. Maalesef öyle olmadı. Her ne olursa olsun bugün en az on sene önce olduğum kadar heyecanlı ve mutluyum. Birdenbire ortalardan kaybolmayacağıma dair söz veremiyorum, ama çabalayacağımın sözünü verebilirim. Çünkü anlatacaklarım, anlatmak istediklerim bitmedi henüz. Her şeye rağmen burada dile kolay 10 senenin dolmasının sebebi de tam olarak bu aslında. Vulnicure benim sığınağım, arşivim ve en önemlisi ruhumun bir parçası. Ne olursa olsun kendimi bulduğum yer. 


O hâlde nice on senelere!



19 yorum:

  1. geçecek bu günlerin endişelenmeee :)

    YanıtlaSil
  2. Nice senelere :) Daha çok yaz, daha çok :)

    YanıtlaSil
  3. Fotoğraftaki kitapçının fotoğraflarına takip ettiğim bazı bookstagramlarda rastlamış, bayılmıştım. Adını öğrenebilir miyim? :)
    Bloğunun doğum günü kutlu, mutlu, önünde bol yazıları olsun. <3
    Seni çok iyi anlıyorum. Benim de bloğum ruhumun bir parçası. Onu özel yapan da bu. Yani yazmak güzel, paylaşmak da, evet evet evet, ama asıl güzel olan bloğuna ruh üflemek. Bunu bir tek sen yapabiliyorsun. Bunu yapabildiğindeyse o blog senin bloğun oluyor işte.
    Umarım kendini daha iyi hissediyorsundur veya edersin. Bu yıl bence de kötü bir yıldı. Yine de bir yıl içinde bile farklı biri olmuşum gibi geliyor. Her yıl böyle geliyor. Evet biliyorum herkes değişiyor. Ama insanın kendi değişimini bu denli net görmesi şaşkınlık verici.
    Çok sevgiler. <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok geç bir yanıt olduğu için özür diliyorum İlkay :( Minoa Akaretler. Umarım görürsün bu cevabı, görmezsen de yazacağım sana :)

      Çok teşekkür ederim güzel yorumun için, içimi ısıttı bu sözlerin senden gelmesi. Şimdilerde daha iyiyim, umarım sen de iyisindir. Her yıl insana bir şeyler daha ekliyor, bazen de bir şeyler alıyor ama 2023 fazlasıyla değiştirdi bizleri.

      Sana da koocaman sevgiler! :)

      Sil
    2. Gördüm gördüm teşekkür ederim :) İyi olmana sevindim, sevgiler.

      Sil
  4. Merhabalar.
    İnsan kendini bulduğu yerde huzurlu ve mutludur. Huzur ve mutluluklar içinde nice on seneler dilerim. Kütüphane fotoğrafını çok beğendim.
    Selam ve saygılarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Çok teşekkür ederim bu güzel yorumunuz için, beğenmenize de ayrıca sevindim. Size de selam ve saygılarımla :)

      Sil
  5. 20. 30. yıl kutlamalarını da okumak dileğiyle. :)

    YanıtlaSil
  6. Nice on yıllarınız olsun. Yazıya bulaşan biri kolay kolay gidemez buralardan. 🙃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, sahiden dediğiniz gibi. Kürkçü dükkanı misali dönüyoruz hep :)

      Sil
  7. Selamlar :)
    Uzun süredir ben de yoktum ortalıklarda, dönmeye çalışıyorum şimdilerde.
    Bak oscar seyirleri başlayacak artık, hadi gel sen de...
    Bu arada nice 10 yılların olsun ♥

    YanıtlaSil
  8. Az önceki yorumu ben yapmıştım ve yine adsız olarak gitti :/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, seni gördüğüme öyle sevindim kii! :) Hoş geldin. Tam bizim sezonumuz geldi, inan adaylıklardan beri aklımdasın acaba etkinlik yapacak mı diye. Ben de sınavları bitirdim sayılır, geliyorum.. :))

      Çok teşekkür ederim <3

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)