Bu Sıralarda.. #1 - vulnicure

8 Nisan 2014 Salı

Bu Sıralarda.. #1

Merhabalaar! 28-29 Nisan'da gireceğim TEOG sınavına bu aralar çok yoğun bir tempoyla hazırlanmam ister istemez bloğumu da etkiledi. 2 hafta kadar bir süredir bloğumla ilgilenemiyordum bile. Umarım bu istatikleri daha fazla etkilemez c: Zaten birkaç takipçim var onları da kaybetmek istemem.

Her neyse, ben de bir bu aralar yazısı hazırlayayım en iyisi diye düşündüm. Bakalım bu aralar neler yapıyorum?

Sınava hazırlanıyor olmam kitap okuma hızımı da etkiledi. 1 haftadır John Green'in Kağıttan Kentler'ini okuyorum. Bitirmeyi düşünüyorum yarına.

Şu zamanlarda düşünebildiğim şey tam da bu! Sınav, lütfen güzel ol.. 

Televizyonda yayınlanıyor ya, ben de izliyorum deli gibi. Çok sevdiğim bir dizi ve ne zaman e2 veya CNBC-e'de görsem dayanamayıp izliyorum. Bir de Doctor Who var. Şu 2 haftadır dizi olarak izlediğim tek şeyler bunlar. Doctor Who zaten başlı başına mükemmel bir şey, izlediğim bölümleri defalarca izleyebilirim ve zaten keyifle izliyorum. 

Ben blogda yokken Twitter kapandı, Youtube kapandı, VPN DNS olayları çıktı, seçimler oldu, kediler, trafolar, elektrikler, haksız kazanmalar, tekrar açılmalar, olaylar, ölümler ve daha neler neler! Gönül isterdi hepsinden bahsetmeyi ama ne yazık ki yeterli vaktim yok. Bildiğiniz gibi Twitter açıldı, YouTube'a da giren giriyor. (Ben girebiliyorum mesela.) Ülkemizde özgürlüğün böylesine kısıtlanması, üstelik bunların tek sebebinin birkaç gereksizin çıkarları olması.. Ne kadar iğrenç bir şey bu ya?

Evet, bu sıralar böyle işte. Boş vakitlerimi spor, müzik, kitap, gündem ve araştırmalarla geçirdiğim için bloğumla pek ilgilenemediğim aralar ancak 28-29 Nisan tarihlerinden sonra eski aktifliğime dönmeyi düşünüyorum. Mutlu olun!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)