Deriiiiin Bir Oh! - vulnicure

29 Nisan 2014 Salı

Deriiiiin Bir Oh!

Söylemesi çok harikaymış: bitti!

Bugün 2013-2014 2. dönem TEOG sınavını bitirdik. Dün (28.04.2014) Türkçe, Matematik ve Din Kültürü ve Ahlak Bilgisi derslerinden; bugün (29.04.2014) Fen ve Teknoloji, TC İnkılap Tarihi ve Atatürkçülük ve Yabancı Dil derslerinden sınav olduk. 1 senedir süren liseye hazırlık stresim de dolayısıyla sona ermiş oldu...

Sınava 1 gün kala ailemle birlikte gezdik.. Tüm gün doğayla beraberdik. Bu da beni çok rahatlattı, sınav stresimi inanılmaz derecede azalttı. Doğayı gerçekten seviyorum. 

Umarım dilediğim gibi sonuçlanır sınav. 

1 aydır kitap bile okuyamıyorum doğru düzgün. Ama yine eskisi gibi okumaya başladım. Şu aralar Montaigne'in Denemeler'ini okuyorum. Bitince hemen blogda :)

Takipte kalın.

2 yorum:

  1. Sen de mi 8.sınıfsın :D
    Gel sarılalıım :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahaha, eveğğğtt :D Maalesef mi deseem, şükür mü desem bilemedim ama ^p^

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)