İmece Meydan Okuma 3. Gün - vulnicure

28 Eylül 2016 Çarşamba

İmece Meydan Okuma 3. Gün

Meydan okumanın 3. günü öğrenmek istediğimiz yeteneği soruyor, ama ben bu konuyu ele alan bir yazıyı bir başka meydan okumada yazmışım. Okumak isterseniz burada.

Öyleyse ikinci tercihimi yapıyorum, ancak tam anlamıyla bir yetenek midir tartışılır: dans etmek. Ben çok uzun zaman dans edebildiğimi düşünmedim, tabii bunun bir de nerede dans edebileceğim mevzusu vardı, ama unutamayacağım kadar eğlendiğim bir günde dans edebildiğimi fark ettim. "İstemiyorum, dans edemem ben." modundan çıkmam uzun sürmedi. Sıfırım, çok kötüyüm diye düşünmüyorum kısacası. Ama dans eden profesyonel insanları izlemek benim için bambaşka bir şey. Herkeste aynı etkiyi yaratmaz ancak ben dans eden insanları izlemeye bayılıyorum. Hareketli Latin danslarını ayrı seviyorum, tutku üzerine kurulu dansları ayrı seviyorum, modern dansları ayrı seviyorum... Bana göre iyi dans ediliyorsa tamamen oraya kilitlenmiş oluyorum, estetik olarak üzerimdeki etkilerinden olsa gerek.

 Belki dans edebilmeye yatkın olunabilir ancak üstünde durulmazsa bunun çok da işe yarayacağını sanmıyorum. Kariyeri bu yönde olan insanlar çok erken zamanlarda başlıyorlar ve hayatları da bu yoğun tempo üzerinde ilerliyor. Bu yüzden ben asla ve asla dansçı olmak istemezdim, bana çok ağır gelirdi. Ama hobi olarak bu ilgimi ilerletmeyi gerçekten isterdim, şu an için çok zor görünse de ileride bu konuda kurslar almayı isterim.

Pek çok filmde ikonik dans sahneleri izledik, ama benim aklıma ilk gelen hep bu oluyor.

6 yorum:

  1. Dans etmek, resim yapmak..Tanrım hiçbirini yapamıyorum ama :D

    Scent of a woman da güzel filmdi. Çok iyi seçim yapmışsın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İkisi de birbirinden zor :D

      Evet, bence de güzeldi. Tam oldu :)

      Sil
  2. Çöp adamı bile zor çiziyorum düşün. :D Dans etmeyi hiç denemedim bile. :D Scent of a Woman izlemiştim çok güzel filmdi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çöp adamı bile zor çiziyorum ama dans etmek denemeye değer :))

      Sil
  3. Al Pacino'nun tango performansı efsane. müzik de ayrı güzel.

    Ben de güzel dans edebilmeyi çok isterdim ama hiç yetenekli değilim. güzel dans eden insanları, hangi dans türü olursa olsun dakikalarca izleyebilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten efsanevi bir performans.

      Dans edebilmek biraz da uğraşmaya bağlı diye düşünüyorum. Güzel dans eden insanları izlemek bir şölen zaten :)

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)