Back to December - vulnicure

1 Aralık 2022 Perşembe

Back to December

Selamlar!

Bu yazıyı geçmişten gönderiyorum. Bugün vize dönemimin son 3 sınavı birden var. Yazının yayınlandığı saatlerde ben muhtemelen okul yolunda tüm heyecanımla son tekrarlarımı yapıyor olacağım. Dayan Vulnicure, bugünü atlatınca kısa bir süreliğine de olsa rahatlayacaksın.

Yılın son ayının ilk gününü es geçmek, buraları da boşlamak istemedim. Çok yakında her yerin Noel ve yeni yıl süsleriyle dolacağı önümüzdeki günlere hazırlık niteliğinde birkaç şarkıyı bir araya getirdim.


Taylor Swift - 'tis the damn season

"It's the kind of cold, fogs up windshield glass

But I felt it when I passed you"


Phoebe Bridgers - Christmas Song

"The sadness comes crashin' like a brick through the window

And it's Christmas so no one can fix it"


Joni Mitchell - River

"But it don't snow here

It stays pretty green

I'm gonna make a lot of money

Then I'm gonna quit this crazy scene

I wish I had a river I could skate away on"


Bon Iver - Blood Bank

"As the moon waned to crescent

We started to kiss

And I said I know it well

That secret that we know

That we don't know how to tell"


Sufjan Stevens - That Was the Worst Christmas Ever!

"Holy night

Silent night

Nothing feels right"


Jonghyun - Our Season

"It’s not cold at all today, on this winter with you

Because you’re always by my side"

19 yorum:

  1. Sınavlarda başarılar, umuyorum ki hepsi de çok güzel geçer. :)

    YanıtlaSil
  2. Sınavlarda kolay gelsin,, başarılar....

    YanıtlaSil
  3. sınavların bitmesi en sevdiğim şeylerdendi okul yıllarımda :) blood bank'in sözleri güzelmiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, bitince gelen kısa süreli rahatlama hissi bir öğrencinin en mutlu anlarından olsa gerek :) Ben de çok severim sözlerini.

      Sil
  4. Seçki çok güzeldi, artık aşina olduğum şarkılar ve hepsini de severek dinledim. Çok teşekkürler. Sınavlar iyi geçiyordur, geçmiştir umarım. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Maalesef yarı yarıya diyebileceğim bir seviyede geçtiler, bazıları iyi bazıları kötü. Neyse ki geçtiler ama, böyle avutuyorum kendimi. Şarkıları beğenmene çok sevindim, umarım keyifli günlerde dinlersin :)

      Sil
  5. başarılar kolaylıklar sanaaa :) phoebe teşkürler :)

    YanıtlaSil
  6. Sınavlarında başarılar. Umarım hepsi çok iyi geçmiştir.

    Yeni yıl ruhunu seviyorum. Bu sene iki sene aradan sonra kalabalık bir grupla yeni yıla girmek istiyorum. Pandemiden dolayı evde kös kös girince yılbaşı coşkusunu yaşayamadım. Bu sene sevdiklerimi çağırıp güzel bir şekilde karşılayacağım 2023'ü.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, hepsi iyi olmasa da geçti gitti diyebilirim :) Ben de yeni yıl ruhunu çok severim, umutla dolu güzel zamanlar oluyor hep. O zaman sana şimdiden sevdiklerinle geçirdiğin mutlu bir kutlama diliyorum, çok eğlenirsiniz umarım :)

      Sil
  7. Sınavlarında başarılar. Umarım güzel geçmiştir. Bu yazıyı geçmişten gönderiyorum çok iyiydi. İnsan bir acayip hissediyor okuyunca :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Bana da öyle geliyor, bu özelliğe bayılıyorum o yüzden :D

      Sil
  8. Phoebe Bridgers-Christmas Song, sanırım en çok bu şarkıyı beğendim. Benim için bu ayın şarkısı olsun o zaman! Sınavların bitti çok şükür. Umarım güzel vakit geçiriyorsundur :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Beğenmene çok sevindim, evet, senin şarkın olsun o zaman :)) Çok teşekkürler, geçiriyoruumm :)

      Sil
  9. Güzel dileklerin için ben teşekkür ederim asıl, kocaman sevgiler <3

    YanıtlaSil
  10. Yazınızla, bir anlık da olsa kendi üniversite anılarıma yolculuk yaptım. :) Vize ve finallerin verildiği günlerdeki yolculuklarda ne tekrarlar yapardım. :) Şarkı önerileri için teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Asıl bu güzel yorum için ben teşekkür ederim, böyle hissettirebildiysem ne mutlu bana :)

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)