200123 - vulnicure

20 Ocak 2023 Cuma

200123


Geçen sene bugün, yıllar sonra, bloguma dönmüştüm. Döndüğümde de blogumun adını "Vulnicure" olarak değiştirmiştim. Vulnicure adı çok sevdiğim sanatçı Björk'ün Vulnicura albümünden geliyor aslında, var olan bir kelime değil. Vulnicura alan adı önceden alınmış olduğu için kelimeyi hoşuma gidecek bir şekilde deforme etmem gerekmişti, ben de bunu seçmiştim. Bugün öğrendim ki internet âleminde mahlasımı oluşturmama sebep olan o albüm de tam 8 yıl önce bu tarihte yayınlanmış. Şimdi bir başka 20 Ocak'ta ben finallerimi, bütünlemelerimi ve elbette güz dönemimi bitirmiş; 1 buçuk aydır sürekli başka şeylerle dolu olan zihnim rahatlamış bir şekilde bloguma tekrardan dönüyorum. Ne tesadüf ki geçen sene buraya tekrar dönmemin başkahramanının da doğum günü 20 Ocak'tı.

Ben hayattaki küçük, gereksiz, başka kimsenin umurunda olmayan tesadüfleri severim. Bir işaret olduklarına inanmam belki ama öyleyse ne olmuş deyip bir kenara da atmam. Yine de bu tarih gerçekten tılsımlıysa; tılsımın kaynağının, en güzel büyüsünün, benim biricik dostumun doğum günü kutlu olsun.

25 yorum:

  1. Tekrar hoşgeldiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tekrardan hoş buldum, çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Hoş geldin :) Tatilde dönemin yorgunluğundan arınır taze enerjiyle yoluna devam edersin inşallah :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum, bu güzel dilek için kocaman teşekkür ederim :))

      Sil
  3. Çok fazla tesadüf olmuş ama :-)

    Bu arada bloğumda çekiliş için liste yaparken birkaç kere senin blog ismine bakmıştım. Sonu a mı e mi karıştırıyordum :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi ama? :)

      Hahaha demek ki sende Latinceye yatkınlık varmış Şule abla, doğrusu a ile :D

      Sil
  4. çok güzel tesadüflermiş ama. ismini merak etmiştim hep. Sebebini öğrendiğime mutlu oldum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler, ben de mutlu oldum o halde :) Bence de inanılmaz tatlı tesadüflerdi :)

      Sil
  5. :) Tesadüflerin güzel bir havası vardır bende severim. Sınavların geride kalması çok güzel olmuş, hoş döndün o zaman.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. "Hoş döndün" ne güzel lafmış, bayıldıım. Çok teşekkür ederiim, sahiden hoş döndüm :))

      Sil
  6. Ne tatlı bir yazı bu böyle! Küçük tesadüfler yaşamayı ben de pek severim doğrusu. Yüzümde oluşturduğu tebessümler çok hoşuma gider. Hayattan aldığım minik mutluluklar, eh doğum günü de kutlu olsun bakalım :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederiim. Üstünden 1 ay geçti ama yine de doğum günü kutlu olsun bence de :P

      Sil
  7. Ben de blog ismi nereden geliyor diyordum. Öğrenmiş olduk :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merak edenler varmış demek ki, önceden söyleseymişim keşke :))

      Sil
  8. Hoş geldiniz o zaman tekrar :) bazen ara vermek de geri gelmek de önemli geliyor bana :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş bulduum :) Aynen katılıyorum size, o aralar insana huzur veriyor ama gidişin bir dönüşü olmalı.

      Sil
  9. tamam sen yazı hazırla ben de yazının linkini koyarım ayrı bir yazı ile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kusura bakma bu yorumunu daha anca fark ettim, arada kaynamış o zamanlarda. Zaten halletmiştik neyse ki

      Sil
  10. Çok teşekkür ederim İlkayy<3 Ama benim doğum günüm değildi, ufak bir yanlış anlaşılma olmuş galiba. Arkadaşımın doğum günüydüü

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)