DEPREMZEDELER İÇİN YARDIM VE BAĞIŞ LİNKLERİ - vulnicure

6 Şubat 2023 Pazartesi

DEPREMZEDELER İÇİN YARDIM VE BAĞIŞ LİNKLERİ

MADDİ YARDIM VE KAN BAĞIŞI LİNKLERİ


AFAD Deprem Bağış Hesapları

“DEPREM” yazıp 1866’ya göndererek de AFAD'a 20 TL bağış yapılabiliyor.

"AKUT" yazıp 2930'a göndererek AKUT'a 10 TL bağış yapılabiliyor.


Kızılay Türkiye Genelinde Kan Bağışı Noktaları

Kızılay Pazarcık Depremi Bağışı

Kızılay'ın Afet Yardımları Bağış Sayfası


AHBAP'ın Bağış Web Sayfası



 AYNİ YARDIM LİNKLERİ


Neredeyse tüm il ve ilçelerin belediyeleri AFAD ile koordineli bir şekilde kendi yardım tırlarını hazırlıyor, burada hepsini paylaşmak mümkün olmasa da belediyelerin resmi sosyal medya hesaplarında bu konuda bilgilendirmeler yapılıyor. Hesaplarda ihtiyaç duyulan malzemelerin listesi de var. Genel olarak ısıtıcı, battaniye, yastık, çadır, el feneri, pil, gıda kolisi, hijyen malzemeleri, bebek bezi, hijyenik ped, temiz kıyafet, temiz bebek kıyafeti, uyku tulumu, mama, Powerbank, kışlık bot ve mont, atkı-bere-eldivene ihtiyaç duyuluyor. Şu 1-2 gün içerisinde gönderilecek ürünlerin ihtiyacı kritik.


Belediyeler dışında PTT Kargo, Sürat Kargo, Yurtiçi Kargo ve Aras Kargo da paylaşılan listelerde yazan bireysel yardım ürünlerini şubelere getirince ücretsiz olarak deprem bölgelerine ulaştıracaklarını duyurdu. Kargo firmalarının konu hakkındaki duyuruları için aşağıdaki linklere tıklayabilirsiniz.

PTT Kargo'nun duyuru tweeti

Sürat Kargo'nun duyuru tweeti

Yurtiçi Kargo'nun duyuru tweeti

Aras Kargo'nun duyuru tweeti



Hepsiburada, Trendyol, Amazon, Çiçeksepeti, N11, Migros, PTT Avm, Morhipo ve Getir* de deprem bölgelerine ulaştırılmak üzere temel ihtiyaç ürünlerini kendi web siteleri ve uygulamaları üzerinden ticari amaç gütmeyerek ve AFAD ile koordinasyon içerisinde satışa sundu. Bu sitelerin bazılarından ayrıca dijital destek kartları da satın alınabiliyor.

Hepsiburada'nın Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

Trendyol'un Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

Amazon'un Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

Çiçeksepeti'nin Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

N11'in Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

Migros'un Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

PTT AVM'nin Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

Morhipo'nun Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

Yemeksepeti Deprem Seferberliği Ürünleri Satın Alım Linki

Hepsiburada'nın Deprem Destek Kartları Satın Alım Linki

Trendyol'un Deprem Destek Kartları Satın Alım Linki

Amazon'un Deprem Destek Kartları Satın Alım Linki

N11'in Deprem Destek Kartları Satın Alım Linki

Getir'in Deprem Destek Kartları Satın Alım Linki


*Getir'in ihtiyaç listesi ürünlerine yalnızca uygulamada Getirçarşı üzerinden ulaşılabiliyor.



Tüm bunlara ek olarak pek çok üniversite, üniversite kulübü, yardımlaşma derneği, kuruluş vs. koordineli yardım kampanyalarına katılıyor. Yorumlardan bana ulaşırsanız onların linklerini de yazıya ekleyebilirim. Sizler de bu yazıyı kopyalayıp kendi bloglarınızda paylaşabilirseniz çok iyi olur. Ne kadar kişiye ulaşırsak o kadar iyi. Yurt dışından da maddi yardımda bulunabilirsiniz.


BAZI FAYDALI WEB SİTELERİ:


Listenin görsellerde yer alan bu kısmı Doğan Kitap'ın bu tweetinden alıntıdır, görseller onlara aittir.


Hepimizin başı sağ olsun, yaralılarımıza çok geçmiş olsun. Sevdiklerinden haber bekleyenlerin en kısa zamanda sevdiklerine kavuşmasını tüm yüreğimle diliyorum.

32 yorum:

  1. super bir derleme yapmışsın. ben de yarın sabah bu yazının linkini vereyim.

    YanıtlaSil
  2. Hepsini bir araya toplamak çok güze fikir. Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  3. Süper olmuş, bulunduğum belediyeye yardımda bulundum, Tırlar yola çıktı bile. Allah yardımcıları olsun..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, umarım desteğiniz hızlıca oralara ulaşmıştır..

      Sil
  4. Hepsini toplaman ne güzel olmuş, her koldan yapabildiğim herşeyi yapmaya çalışıyorum inşallah güzel haberler alalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, senin de emeğine sağlık. Pek güzel haberler alamadık bu süreçte ama inşallah önümüzdeki günler daha güzel olur, biz elimizden geleni yapmaya devam edelim..

      Sil
  5. GÜNCELLEME: Hepsiburada ve Trendyol'un seferberlik kampanyalarını ve kargo firmalarının kendi kampanyalarını da yazıya ekledim. Sizin bildiğiniz başka kampanyalar varsa lütfen yorum olarak yazın

    YanıtlaSil
  6. Paylaşım ve bilgilendirme için teşekkürler. Herkes elinden geleni yapmalı.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim, çok doğru söyledin.

      Sil
  7. Paylaşım için çok teşekkürler. Elinize sağlık. 🙏🏻🙏🏻

    YanıtlaSil
  8. Çok iyi bilgilendirme yazısı olmuş. Elinize sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Derli toplu güzel bir paylaşım olmuş

    YanıtlaSil
  10. Ben bağışlarımı Ahbap'a yaptığım için onun logosuna linkini ekleyerek blogumun üst köşesine koydum, tıklandığında direk Ahbap'ın ana sayfasına gidiliyor ki orada farklı miktarlardan oluşan bir bağış tablosu var... Diyeceğim o dur ki hepimiz isteğimize bağlı olarak farklı bağış noktaları için benzer uygulamayı yapabiliriz, bir kişiyi bile bağışa yönlendirsek kârdır, diye düşünüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok iyi yapmışsınız, bu da harika bir fikir. Ben de bağışlarımı Ahbap'a yaptım ancak bu yazıda toplu bir liste oluşturduğum için resmi kuruluşları es geçemezdim.

      Aynı şekilde bir kişinin bile dikkatini çekerse yararımızadır diyerek yazmıştım bu yazıyı da, umarım işe yaramıştır.. Yapılacaklar kesinlikle bitmedi, bu sebeple sizinki gibi bloglara sabitli linkler çok işe yarayacaktır.

      Sil
  11. Merhabalar.
    Gerçekten çok faydalı ve yararlı bir paylaşım yapmışsınız. Emeğinize ve yüreğinize sağlıklar dilerim.

    Kendimizi depremzedelerin yerine koyup acılarını yüreğimizde hissettiğimiz sürece, onların acılarını ve kederlerini paylaşmış oluruz. Gönlümüzde ve yüreğimizde oluşan insani duygularımız bizleri harekete geçirecektir.
    Selam ve dualarımla.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhabalar,
      Çok teşekkür ederim, hem güzel sözleriniz için hem de güzel dilekleriniz için. Sizin de aynı şekilde yüreğinize sağlık. Bahsettiğiniz insani duyguların böylesine ayrışmış bir toplum olarak bizi birleştirdiğine inanıyorum, bu sebeple elimizden geleni yaptık ve yapmaya da devam edeceğiz. Çok teşekkür ediyorum tekrardan.
      Selam ve dualarımla.

      Sil
  12. Emeğine sağlık, yazının linkini ekleyeceğim bugünkü postuma :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum destek için, yorumlara daha yeni bakabiliyorum kusura bakma

      Sil
  13. Çok teşekkürler, ben de olabildiğince sosyal medyadan paylaşmaya çalışıyorum. Emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben teşekkür ederim.. Bu süreçte sosyal medya en büyük yardımcımız oldu, hepimiz ona sarıldık sahiden.

      Sil
  14. Çok güzel bir derleme olmuş. Ben de izninle bu yazıyı Facebook ta paylaşayım 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, birkaç gündür bilgisayarıma erişimim olmadığı için yorumlara bakamamıştım daha yeni görüyorum kusura bakma. Umarım çok geç kalmamışımdır ama tabii ki paylaşabilirsin, izne hiç gerek yok böyle bir durum söz konusu olunca zaten🙏

      Sil
  15. yardımların ulaşması gereken yere ulaşması için dua edecek duruma getirildik...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok doğru, neler neler duyduk bu süreçte zaten off..

      Sil
  16. GÜNCELLEME: Büyükşehir belediyelerinin tweetlerini sayfayı yavaşlattıkları ve güncelliklerini yitirdikleri için kaldırdım. Gerek il gerek ilçe belediyeleri, muhtarlıklar bu konuda bilgilendirmeleri yapmaya devam ediyor, kendi sayfalarından takip edebilirsiniz.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)