Bu Sıralarda #2 - vulnicure

8 Aralık 2014 Pazartesi

Bu Sıralarda #2

Herkese merhaba! Neredeyse blogumda hiç yayın paylaşamıyorum. Bu yüzden neler yaptığımın geniş bir özetini burada sizlerle paylaşmaya karar verdim. 



Öncelikle, Kitap Kuşu 29 Kasım'da 1 yaşına girdi. O gün blogumda özel bir şeyler yapmak istedim ama mümkün olmadı. 1 sene aslında uzun bir zaman dilimi değil. Ancak şu an çok uzun bir süreçmiş gibi geliyor bana. Blogumu açtığım günden beri çok şey değişti, şu an 51 üye var. Umarım daha da artar. Eğer bana yardımcı olabilecek birini bulabilirsem, kesinlikle tasarımı yenileyeceğim. Çok çocuksu ve renkli olduğunu düşünüyorum. Müzik çaları yenileyecek ve şarkıları baştan düzenleyeceğim. Yeni ve işlevli widgetlar da arayacağım. Uzun bir iş olacak.


Veronica Roth'un Uyumsuz kitabını okuyorum bu sıralar. Kitap beni pek sarmadı doğrusunu isterseniz. Bunun dışında TÜYAP'tan aldığım NTV Yayınlarından çıkmış olan Agatha Christie'nin Şark Ekspresinde Cinayet ve Gizli Düşman çizgi roman uyarlamalarının birini okuyorum ve çok hoşuma gitti. Diğerlerini de almayı isterim.

Liseye başladım bu yıl. Liseliler geçen senelerde bana lisenin yeryüzündeki cehennem olduğunu söylerlerdi de, he he der geçerdim. Cidden öyleymiş ._. Gerçekten çok ders çalışmak gerekiyor ve zorlayıcı. Sözel derslerim ne kadar iyiyse sayısal derslerim o kadar kötü. Sayısalda epey sıkıntı çekiyorum, hele tüm sınıf sayısalcı olunca durum epey vahim oluyor. 
Bu yüzden dizi/film izleyemiyorum pek. İzleme imkanı bulunca Doctor Who, Skins,  The Simpsons ve Selfie dizilerini izliyorum. Bunun dışında okuldan eve geldiğimde Bu Tarz Benim'i de izliyorum:(

Yılın gerçekten en sevdiğim zamanlarından birine çok yaklaşıyoruz. Şimdiden yeniyıl için kartları ve hediyeleri seçmeye başladım. Ayrıca blogumun tasarımına dair tabi ki yeni yıl özel şeyler olacak. Müzik çalarda en efsane Noel şarkıları, yağan kar widgetı, Noel şapkası. Gerçekten yılın en güzel zamanı geliyor!

Ülkemizin gündemi de epey yoğun. Ama hiç o konulara girmiyorum. Gerçekten, moralimizi şu an için bozmayacağım. Çünkü tekrardan yeni yıl heyecanı moduna girdim.

Açlık Oyunları: Alaycıkuş Part 1 vizyona girdi kasım ayının sonunda. Ben ne yazık ki hala izleyemedim. Bu haftasonu umarım izleyebilirim.

Sanırım benim için bu sıralar böyle.. En kısa zamanda, umarım, Saksı Olmanın Faydaları yorumumu hazırlayacağım. Kendinize iyi bakın!

1 yorum:

  1. Merhaba
    Blogumda dolu dolu kitap çekilişi var, katılımlarınızı beklerim
    http://ilknur--akpinar.blogspot.com.tr/2014/12/dolu-dolu-cekilis.html

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)