God Help The Girl (2014) - vulnicure

27 Mart 2015 Cuma

God Help The Girl (2014)

Türü: Dram, müzikal, romantizm
Yönetmen: Stuart Murdoch
Oyuncular: Emily Browning, Olly Alexander, Hannah Murray, Pierre Boulanger
Gösterim tarihi: 22 Ağustos 2014
Süresi: 111 dakika
IMDb Puanı: 6,4
Ülke: İngiltere


FRAGMAN:



KONUSU:

Belle & Sebastian müzik grubunun üyesi Stuart Murdoch'un yönettiği film, Eve isimli genç bir kadının kişisel problemlerinden arınmak ve hayatını düzene koymak için müziğe sığınmasını ele alıyor. İskoçya'nın Glasgow kentinde geçen hikayede, genç Eve geçirdiği ağır ruhsal problemler ve depresyonlar nedeniyle hastanede tedavi altına alınmıştır. Burada terapi görmekte olan Eve, günlük problemlerini aşmak için besteler yapmaya başlar. Müzikle bütünleşmesi tedavi sürecini hızlandırır ve nihayetinde taburcu edilir. Hastaneden çıktıktan sonra müzikle ilgilenmeye devam eder ve James ve Cassie ile tanışacağı şehre giderek yeni bir maceraya atılır. (alıntıdır)


YORUMUM:


Uzun zamandan sonra tekrar bir film yorumuyla merhaba! Öncelikle filmi izleme sebebimin tamamen Skins'ten tanıdığım Hannah Murray olduğunu söylemek istiyorum. Hannah'nın filmlerini mümkün olduğunca izlemek istiyorum, kendisinin oyunculuğunu çok seviyorum. Bu filmi de her ne kadar IMDb puanı "Eh işte!"lik olsa da indirdim ve inanın, 3. haftamda filmi bitirebildim. 111 dakikalık bir filmi 3 haftadır izlemeye çalışıyorum. Ve ne yazık ki, bunun sebebi yoğunluk değil. Film gerçekten çok sıkıcıydı. Konusu sarmamakla beraber, ana karakter olan Eve'in sinir bozucu hareketleri ve Nurgül Yeşilçay ile akıl almaz benzerliği film boyunca aklınızdan çıkmıyor.

Filmi izlenilebilir kılan şeyler ise aksan, Hannah Murray ve oyuncuların giyim tarzı. Bunun dışında artı bir yanı yok, ki Hannah'nın karakterinin de sevmediğim yerleri çok oldu. Müzikal açıdan da sevmedim. Kusura bakmayın, ben bu filmi gerçekten hiç sevmedim.


PUANIM:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)