Yepyeni Bir Tasarım - vulnicure

20 Mart 2015 Cuma

Yepyeni Bir Tasarım

Kaynak: Daily Dream Decor
Herkese merhaba,
Dün Twitter üzerinden blogumun adındaki sınırlandırmayı kaldıracağımdan bahsetmiştim. Bugün de sürekli olarak yeni bir isim düşündüm ancak aklıma hiçbir şey gelmedi ne yazık ki. Ben de bu adla devam etmeye, ancak tasarımı yenilemeye karar verdim. Yeni tasarım çok sade ve işlevli, artık kişisel bir blog kategorisine de girdiğine göre tamamen istediğim gibi yapmak istedim. Ayrıca artık daha çok fotoğraf kullanmayı da düşünüyorum.

Bir süredir hiçbir şekilde blogumla ilgilenemiyorum. Şu sıralar okulumdaki en yoğun haftalarım olduğunu rahatlıkla söyleyebilirim, 7 Nisan'a kadar da bu sürecek. O zamana kadar elimden geldiğince çok yayınlar paylaşacağım. Kitap okuma alışkanlığımı da toparlamam gerekiyor ayrıca, günde 3-4 saat ders çalışıyorum ve bıraktığımda hemen uyuyakalıyorum. Tek boş günüm de cuma, bu yüzden blogumda da alışkanlıklarımda da bazı aksaklıklar yaşıyorum. Ancak yavaşça toparlayacağıma dair burada küçük bir söz vereyim.

Kendinize iyi bakın!

6 yorum:

  1. Tasarım benim epey hoşuma gitti; güzel, minimal, göz yormayan cinsten.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim, tam da dediğiniz özelliklere uygun olması için çabaladım :)

      Sil
  2. Blogunuzu takipteyim. Bana da beklerim.

    http://kanvekuller.blogspot.com.tr

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkürler. Mutlaka göz atacağım :)

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)