Romantik Film Etkinliği Başladı! - vulnicure

12 Kasım 2019 Salı

Romantik Film Etkinliği Başladı!

Görsel Sibel İnceler bloguna ait.
  Merhabalar!
 İlk vize dönemimi atlatmış bulunuyorum. Kambur bir şekilde masamda yığılarak geçirdiğim haftaların bana omuz ağrısı, kas gevşeticiler, duruşumu düzeltmek için spora başlamaya karar verme gibi getirileri oldu. 

 Sevgili Şule Uzundere'nin blogunda gördüğüm bu inanılmaz keyifli etkinlik ilk andan beri aklımdaydı. Maratonu, bizzat bu etkinlik sayesinde keşfetmiş olduğum Sibel İnceler blogu düzenliyor. 4 Kasım'dan yılbaşına kadar sürecek etkinlikte istediğimiz sayıda filmi türünün romantik olması şartıyla izliyoruz, ister teker teker ister toplu hâlde yorumluyoruz. Daha fazla bilgi almak ve katılımınızı belirtmek için bu linke tıklayabilirsiniz.

 Yukarıda bahsettiğim gibi, sınavlar beni hem fiziksel hem de ruhsal olarak çok yordu. Bu yüzden biraz daha kafamı dağıtabileceğim filmler izlemeyi istiyordum, ayrıca diğer katılımcıların çeşitli filmler hakkındaki yorumlarını okumak beni epey cezbetti. Sınavlar bitince yakın bir arkadaşımın önceden bana hazırladığı ve sınav sonrası zaten izlemeyi planladığım filmlerden türü romantik olan hepsini aldım :)

 Benim bu maratonda izlemeyi planladığım filmler şunlar:
  1. In the Mood for Love (2000)
  2. Call Me by Your Name (2017)
  3. Cold War (2018)
  4. Une femme est une femme (1961)
  5. Jules et Jim (1962)
  6. Before Sunrise (1995)
  7. Before Sunset (2004)
  8. Before Midnight (2013)
  9. Happy Together (1997)
  10. Phantom Thread (2017)
  11. A Faithful Man (2018)
 Bir de ek olarak 2019 yapımı Modern Love dizisini dahil etmek istedim.

 Ben 1 hafta kadar geç başlıyorum ama uzun sürecek bu etkinlik için oldukça heyecanlıyım. Çok keyifli geçeceğinden şüphem yok!:)

3 yorum:

  1. Bu etkinlik vesilesiyle tanışmış olduk o zaman!
    Keyifli seyirler ve sınav için bol şanslar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok memnun oldum!:)) Hepimize keyifli seyirler. Sınavlarım da şimdilik bitti, çok teşekkür ederim :)

      Sil
  2. Jule et Jim' i seyretmiştim. Şimdi diğerlerini inceleyeceğim. :) Teşekkürler..

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)