Kitap Alışverişi #1: D&R İnternet Alışverişim! - vulnicure

28 Ocak 2014 Salı

Kitap Alışverişi #1: D&R İnternet Alışverişim!


20 Ocak 2014 tarihinde akşam saatlerinde D&R'ın online mağazasından alışveriş yaptım. Bugün öğle saatlerinde de evime ulaştııı!
Açıkçası internetten alışveriş yaptığınızda her ne kadar ucuza gelse de yine de bir tedirginlik oluyor :c Ya kargoda ürünüme zarar gelirse gibi. Ben de bu endişeyle beraber ürünlerimi bekliyordum ^-^ Ancak şükür ki ürünler zarar görmeden, gayet güzel bir biçimde bugün elime ulaştı!

Aldıklarım:



Deffter: I Write Because / I Have A Lot To Say





Beni tanıyanlar defter takıntımı bilir :3 Bu defter de aşırı popüler oldu, eh ben de merak ettim haliyle ^p^ Gayet güzel, gayet harika. Yazmaya başlamak için can atıyorum.


Hush Hush Serisi 1. Kitap: Fısıltı - Becca Fitzpatrick, Pegasus Yayınları




Uzun zamandır aşırı derecede istediğim bir kitaptı. Bu kitabı alacaklar listeme koyalı 2 sene filan oluyor :c Ve ben daha yeni alabiliyorum! Gerçekten çok mutluyum :) Ayrıca bu kitabı uygun fiyata almak da ayrı mutluluk ^o^


 Ustam ve Ben - Elif Şafak, Doğan Kitap


 Şükürler olsun işte Ustam ve Ben'e de kavuştum! Almayı çok istediğim bir kitaptı ve bu kitaba bir an önce başlamayı düşünüyorum.. Eheheh yaşasııın!

Bir de kız kardeşim Bilim Çocuk Dergisi'nin Ocak 2014 sayısını 4 TL'ye aldı. Onu pek resimlemeye gerek duymadım :)


 Ürünler ve Ben:



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)