Yepyeni Bir Tasarım! :) - vulnicure

30 Ocak 2014 Perşembe

Yepyeni Bir Tasarım! :)

Sonunda blogumun hazır temasını değiştirdiim :) Hazır temalar gerçekten can sıkıcı olabiliyor.. Bir kere hazır yani, değil mi?
Blogumdaki yeniliklerden kısaca bilgi almak için içeri bekliyorum.
1- Blogumun teması değişti. Header tasarımı bir tanecik arkadaşım Selina'ya ait. Bu kız bir melek))
Header dışında her şeyi kendim ayarladım, basit bir blogger şablonuyla ortaya bence gerçekten şeker ve hoş bir tema çıktı. Header pembe pembe, gerçekten çok şirin bir şey oldu. Buradan Selina'ya çok çok teşekkür ediyorum :)



2- Devamını oku butonunu yazı değil de böyle şirin bir şey yaptıım. (Bu yazıda da var.)

3- Müzik çaları baştan ayarladım. Sizi rahatsız etmesin diye otomatik olarak açılmıyor. Siz tıkladığınızda çalmaya başlıyor. Müzik çalarda toplam 61 karışık şarkı var ve çok da harika bir müzik çalar olmadı doğrusu, çünkü 10 dakikalık işe bırakmıştım, en kısa sürede oluşturacağım. Her seferinde farklı şarkılar çıkıyor, yani müzik çalar karıştırılmış. Ve de bence en harika özelliği de şarkı çalarken yeni bir yere tıkladığınızda aynı yerden hiç durmadan devam etmesi.

4- Üst tarafta gördüğünüz sayfalar kısmına gelelim ^o^ Gördüğünüz üzere Anasayfa, Hakkımda, Kitap Yorumları, Filmler ve Diziler olmak üzere şu an 5 yer var. 

5- Sağ tarafta bulunan gadget köşemi yeniledim. İletişim, okuduğum kitap, kategoriler, arama, popüler yayınlarım, arşiv ve favorim olan blogları sağ köşede görebilirsiniz.

Aklıma gelenler şu an için bu kadar.Umarım blogumun şu anki tasarımını sevmişsinizdir. Bunun için epey vakit harcadım ve çok da sevdim yeni tasarımı. Umarım siz de sevmişsinizdir. Görüşlerinizi bekliyorum. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)