The Heirs (2013) - vulnicure

24 Ocak 2014 Cuma

The Heirs (2013)


Adı: The Heirs/The Inheritors/Mirasçılar/왕관을 쓰려는 자, 그 무게를 견뎌라

Yönetmen: Kang Shin Hyo

Senarist: Kim Eun Sook

Türü: Romantizm

Bölüm Sayısı: 20

Yayın Süresi: 1 saat 10 dakika

Yayınlandığı Kanal: SBS

Yayın Dönemi: 9 Ekim 2013 - 12 Aralık 2013

Ülke: Güney Kore

Dikkat: Yazının devamı ağır spoiler içerir!


Konusu:

Cha Eun Sang, annesiyle birlikte Kore'de fakir bir hayat sürmektedir. En yakın dostu Yoon Chan Young'dur ve hayatı çalışmakla geçmektedir. Bir gün, ablasını ziyaret için Amerika'ya gider ve orada ablası ondan para alıp kaybolur. Kim Tan onu evine davet eder ve o andan itibaren başlarına gelmedik kalmaz. Yavaş yavaş birbirlerinden hoşlanmaya başlarlar ve beraber güzel vakit geçirirler. Ancak günün birinde Cha Eun Sang, Kore'ye geri döner. Kim Tan, Yoo Rachel ile nişanlı olmasına rağmen ona sırılsıklam aşıktır ve onun için Kore'ye döner. 
Amerika'da olma nedeni de zaten ailesinin onu istememesidir. Çünkü o gayrimeşru bir çocuktur ve Jeguk Grup'un başkanının oğludur. Şirketin adı lekelenmesin diye Kim Tan'ın gayrimeşruluğu açıklanmamıştır. Kim Tan'ın canı kadar sevdiği abisi Kim Won ise ondan nefret etmektedir. Ayrıca Kim Tan'ın eski en iyi dostu Choi Young Do ile de arası berbattır. 
Kore'ye döndüğünde, Cha Eun Sang'ın annesinin çalıştığı evin kendi evi olduğunu öğrenir ve her şey değişir.. Choi Young Do başta sırf Kim Tan ona ilgi duyuyor diye Cha Eun Sang'a yaklaşsa da sonrasında o da Cha Eun Sang'a kapılır ve aşk üçgeni oluşur.. Peki, bu aşk üçgeninde kim mutlu olacaktır? Diğer karakterlerin başına neler gelecektir?


DİZİ YORUMUM:

Diziye gelelim. Dizide Lee Min Ho'nun olması çok şey değiştiriyor, bunu hepimiz biliyoruz.

Ben hep Cha Eun Sang & Choi Young Do'yu yakıştırdım. Ne bileyim, Kim Tan dizide Cha Eun Sang hariç kimseyle aman aman yakışmıyordu ama Choi Young Do ile Cha Eun Sang ayrı bir güzeldi.. Zaten dizi boyunca Choi Young Do çok acı çekti :^( Ne kadar Kim Tan bunalımlara girse de kesinlikle Young Do daha fazlasını çekti :c

Dizideki favori çiftim Lee Bo Na ile Yoon Chan Young oldu.



Peki Shin Hye hakkında ne düşünüyorum? Shin Hye, dizide gayet iyiydi ama ani şaşırma sahneleri pek de hoşuma gitmiyordu :{ Fazla kasıntı geliyordu bana, söylemeden geçemeyeceğim. 



Nasip değilmiş diyelim bu ikilimize.

Biraz da senaryo hakkındaki düşüncelerimi söyleyeyim. Senaryo gayet güzeldi ve sarıyordu. Eğer Amerikan gençlik dizilerinin biraz mantıksız Kore sentezini izlemek istiyorsanız.

Peki sonunda ne oldu? Kim Tan ve Cha Eun Sang mutlu oldular.


Burası tamam. Ama diğerleri? 

Dizinin senaryosu hoş başlayıp iyice saçmaladı. Verdiğim 3 puanı tamamen buna ve aradaki bazı iyi oyunculara veriyorum.

2 yorum:

  1. Ben bu diziye aşığım desem yalan olmaz ^^ neyse cok guzel hazirlamissiniz cok begendim iyi bir sekilde diziyi tanitmissiniz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, kesinlikle haklısınız. ^p^ Beğenmenize çok sevindim, çok teşekkür ederim! ^^

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)