Stuck in Love (2012) - vulnicure

25 Ağustos 2014 Pazartesi

Stuck in Love (2012)

Türü: Romantik
Yönetmen: Josh Boone
Oyuncular: Jennifer Connelly, Greg Kinnear, Lily Collins, Nat Wolff, Logan Lerman, Kristen Bell, Liana Liberato
Gösterim Tarihi: 9 Eylül 2012
Süresi: 96 dakika
IMDB Puanı: 7,3
Ülke: Amerika Birleşik Devletleri


FRAGMAN:




KONUSU:

Fırtınalı bir yıl geçiren Borges ailesinin hayatına odaklanan filmde Borges ailesinin başına gelen türlü trajikomik durumlara tanık oluyoruz. Başarılı bir yazar olan William Borges, takıntılı olduğu eski karısı Erica ve çocukları Samantha ile Rusty'den oluşan bu aile bir yıl içerisinde aşkın ve duyguların farklı halleriyle karşılaşıyor ve bunun sonucunda çeşitli problemlerle karşılaşıyor. 


İlk yönetmenlik deneyimiyle Josh Boone'un kotardığı filmin başrollerini Jennifer Connelly, Greg Kinnear ve Lily Collins gibi ünlü isimler paylaşırken, sürpriz bir isim olan Stephen King'i izleme şansını da elde ediyoruz. (alıntıdır)



YORUMUM:

Haftalar önce izlediğim bu filmi sonunda yorumlama imkanı buldum.

Bu film büyük yankı uyandırmıştı, ben de bir türlü izleyememiştim. Geçtiğimiz haftalarda yakın bir arkadaşımla birlikte izledik. Bana kalırsa bu filmin IMDB puanının bu kadar yüksek olması, bu kadar beğenilmesi şaşırtıcı. Çünkü benim yorumum pek olumlu olmadı film hakkında.

Hikayesi hoş. Aile yazarlardan oluşuyor, anne aileyi bırakmış gibi bir şey ama bunun altında yatan belli sebepler var. Büyük kızımız da annesinden bu yüzden nefret ediyor ama sonradan öğreniyor ki annesinden nefret etmekte haksız. Bu kızımız aşka inanmayan biri, ancak Logan Lerman'ın oynadığı sıcak karakter ona aşkı inandırıyor.

Oyuncular gayet iyi. Genç oyuncular dahi iyi performans sergiliyor. Özellikle Nat Wolff bu filmde çok başarılı bir performansa sahip. Ancak filmin geneli bu kadar mükemmel değil. Film, çerez tadında. Canınız sıkılınca açın izleyin gibi. Bana kalırsa bu kadar yüksek puanlık bir film değil. Oyunculuklara lafım yok. Puanı oyuncular kaptı diyebilirim.


PUANIM:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)