Her Telden Öneriler #9: Lydia Martin (Holland Roden) Saç Modeli - vulnicure

20 Ağustos 2014 Çarşamba

Her Telden Öneriler #9: Lydia Martin (Holland Roden) Saç Modeli


Merhaba! Bu seferki önerim yukarıdaki fotoğrafta görmüş olduğunuz Teen Wolf'un güzeller güzeli Lydia'sının saç modelinin nasıl yapıldığıyla ilgili bir video olacak!

Bu videoyu adminlik yaptığım bir forum sitesinde gördüm ve takipçilerimle de paylaşmak istedim. Sizce de çok güzel değil mi? Uygulamaya kesinlikle değer!

Bir başka Her Telden Öneriler'de görüşmek üzere!

2 yorum:

  1. bu kadar basit miymiş yahu :) bugün deneyeceğim çok sevdim :) harika bir paylaşım teşekkürler...

    ben de bloğum beklerim yeni post var :)
    http://samiraslifeandstyle.blogspot.com.tr/2014/08/gezi-datca.html

    YanıtlaSil
  2. Hahah, evet! ^-^ Asıl ben teşekkür ederim.
    Göz atacağıım!

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)