Mim: Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harflerinden Blog/Blogger İsmi - vulnicure

9 Kasım 2014 Pazar

Mim: Kitap/Yazar İsimlerinin Baş Harflerinden Blog/Blogger İsmi

Merhabalar, ikinci kez mimlendim! Biraz geç de olsa sonunda paylaşma vakti buldum. 

Sevgili Naz'lı Kitaplık'ın beni mimlediği bu etkinliğin sahibi de Kitap, Kedi, Kahve. Kısaca bahsedecek olursam kitap veya yazar isimlerinin baş harflerinden blog veya blogger ismi oluşturuyoruz. Ben kitapların baş harflerinden bloğumun adını oluşturdum.

Kalpsiz - Sara Shepard
Tanrı'nın Unutulan Çocukları - Craig Silvey
Pal Sokağı Çocukları - Ferenc Molnar

Kitap Hırsızı - Markus Zusak
Uçurtma Avcısı - Khaled Hosseini
Şeytanla Dans - Anne Rice


Bu güzel etkinlik için kimi mimlesem bilemedim ve bu yüzden bu yazıyı okuyan ve etkinliğe katılmak isteyen kim varsa kendisini mimliyorum.

1 yorum:

Görüşleriniz benim için çok değerli :)