Kitap Alışverişi #8: Kitapyurdu'ndan İlk Kitap Alışverişim - vulnicure

3 Nisan 2015 Cuma

Kitap Alışverişi #8: Kitapyurdu'ndan İlk Kitap Alışverişim

Merhaba!
Bugün, 29 Mart'ta Kitapyurdu'nun 31 Mart 2015'e kadar süren Geleneksel Bahar Kampanyası ile aldığım kitaplarım geldi. Gerçekten güzel bir şekilde paketlenerek geldi, ve kolinin üzerinde "Özenle taşıyın, içinde bilgi var." yazıyordu. Mükemmel. Her neyse, kitaplara geçmek isterseniz içeri buyrun.


Uçurtma Avcısı kitabıyla beni benden alan yazar Khaled Hosseini'nin öteki bir kitabı olan Bin Muhteşem Güneş'i cep boy olarak aldım. Son anda sepete kondu bu kitap.

Çocukken en sevdiğim kitaplardan biri olan Don Kişot'un bu sefer başka bir çevirisini aldım. Benim okuduğum çocuklar için kısaltılmıştı. 

Çok beğenilen bu yazarı tanımak için aldığım iki kitaptan biri. Düşüş'ün çevirisi de çok beğeniliyor, ilk okuyacaklarımdan biri olacak.

İnci kitabını çok sevdiğim John Steinbeck'in Fareler ve İnsanlar kitabının ne kadar ses getirmiş olduğunu siz de bilirsiniz. Bu yüzden artık okuma zamanıdır diyerekten almaya karar verdim.

Annemin seçimiyle alınmış bir kitaptır:) Açıkçası eski kitaplarını okumamıştım Demet Altınyeleklioğlu'nun, boş bir zaman yakalayabilirsem ben de okurum. Kitap anneme tabii.

Sabahattin Ali... Dün ölümünün 67. yılıydı. Saygıyla anıyorum... Ve söyleyebileceğimiz fazla bir şey yok diye düşünüyorum.

Oscar'lı film uyarlamasını izlemeden önce kitabını okuyayım bari diyerek aldığım bir kitap oldu Muhteşem Gatsby de :)

Shakespeare deyince akla Hamlet ile Romeo ve Juliet gelir genelde. 2. seçeneği artık okuma zamanıdır, diyerek kitabı aldım ve kesinlikle hemen okumak istiyorum.

İlkokulda 3. sınıfta, sınıf kütüphanesinden seçtiğim ve okuduğum, çok sevdiğim Şeker Portakalı'nı yıllar sonra hem kendim tekrar okumak istedim hem de 9 yaşındaki kız kardeşime okutmak.

Albert Camus'ı tanımak istediğimden bahsetmiştim, onun yazdığı kitaplar arasında aldığım ikinci kitap da Yabancı oldu.

Son olarak bir de Zamanın Kısa Tarihi'ni sonunda aldım.

Aldığım kitaplar bunlardı, 12 kitabı çok ucuza aldım. Gördüğünüz üzere genel olarak edebi kitapları almaya çalıştım, çünkü artık 12-14 yaş aralığına hitap eden kitapları yavaş yavaş hayatımdan çıkarmak istiyorum. Okumadığım kalanları okuyacağım ve bir daha da almayı düşünmüyorum açıkçası. Kendimi biraz geliştirebilmeyi isterim:)

5 yorum:

  1. Çok güzel kitaplar var gerçekten iyi bir zevkin olduğunu söyleyebilirim.
    Camus zaten çok severim. Bin muhteşem güneş için kendini ağır drama hazırla gözlerin dolacak. Don kişot benim roman olarak okuduğum ilk kitaptır ve okuduğumda ikinci sınıftaydım daha. Sırf kendimi böyle büyük göstermek için çocuksu bir hevesle okumuştum çok da eğlenceliydi hani.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, bunu en beğendiğim bloggerın söylemesi ayrı güzel geldi.
      Uçurtma Avcısı da öyleydi, tahmin ettiğim gibi olacak o zaman :)

      Sil
  2. Hepsi birbirinden güzel kitaplar. Zevkini ben de beğendim :-)

    Bin Muhteşem Güneş en sevdiğim kitaplardan biridir. Bloguma yazdığım ilk yazı onun yorumu olduğu için bende yeri ayrıdır :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ay bu da nereden geldi :)) Çok teşekkür ederim.

      Ben de sonradan okumuştum Bin Muhteşem Güneş'i ve Uçurtma Avcısı'ndan da çok beğenmiştim. Gerçekten çok özel bir kitapmış o zaman.:)

      Sil
  3. Harikalar :D Yazını okuyunca benim de sipariş edesim geldi. :)) Aldıklarından Bin Muhteşem Güneş, Düşüş, Çavdar Tarlasında Çocuklar ve Zamanın Kısa Tarihi'ni okumamışım, o zaman düşüncelerini bekliyor olacağım :))

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)