Sara Shepard - Duygusuz - vulnicure

29 Ocak 2016 Cuma

Sara Shepard - Duygusuz

Özgün adı: Ruthless
Yazarı: Sara Shepard
Çeviren: Gülfem Çırak
Sayfa sayısı: 368
Yayınevi: Martı Yayınları
Seri: Sevimli Küçük Yalancılar
Kusursuz
Mükemmel
İnanılmaz
Acımasız
Tehlikeli
Kalpsiz
Sevimli Küçük Sırlar (ara kitap)
Sahtekar
Şaşkın
Duygusuz

Her şey baştan mı başlıyor?

Rosewood yıllarca skandallarla çalkalanırken dört Sevimli Küçük Yalancı Aria, Emily, Hanna ve Spencer hep başrollerdeydi. Arkadaşlarını kaybettiler, A adındaki acımasız bir takipçi tarafından hedef alındılar ve ölümün kıyısından döndüler. Ama henüz hiçbir şey sona ermedi.

Aria'nın aşk hayatı yolunda gitmiyor, Emily vahşi tarafını keşfediyor, Hanna düşmanla bir araya geliyor ve Spencer'ın bir daha asla görmeyeceğini düşündüğü biri tekrar karşısına çıkıyor.

Ama bunların hiçbiri geçen bahar tatilinde yaşananlarla kıyaslanamaz. Bu hala kızların en karanlık sırrı. Ve bilin bakalım bu sırrı kim öğrendi?

A, Sevimli Küçük Yalancılar'a suçlarının bedelini ödetmeye kararlı ve A'dan daha korkunç olan şeyse... başlarına gelecek olanı hak ettiklerini düşünmeleri. (tanıtım bülteninden)

Bıktım artık bu kızlardan, inanın bıktım. Ama okumadan da edemiyorum ki! Her yeni çıkan kitapta kızlar daha bir salak oluyorlar. Yaşadıklarından ders almıyorlar, bir de bunca korkunç şeyin üstüne üçer beşer yeni ilişkilere yelken açıyorlar.

Evet, farkındayım, bir chick-lit kitabı bu. Ancak inanın mantık sınırlarını bu kadar çok zorlaması ister istemez okuyucuyu seriden soğutuyor. Karakter üstüne karakter, olay üstüne olay, tam ha oldu derken aslında hiçbir şeyin olmamış olması vs... Bunlar aslında kitabın konusu açısından çok iyi ancak olaylar artık anlamsız ve gereksiz uzatılıyor. Kitaptan kalite olarak çok bir şey beklemiyorum ancak yine de çıtasını bu kadar aşağı çekmesi biraz moral bozucu.

Kitaptan nefret etmiş olmama rağmen yeni kitabı çevrildiğinde muhtemelen alıp okuyacağım... O zamana dek sevgiyle kalın.

6 yorum:

  1. Bu serinin ilk beş kitabını okumuştum, altı kitabı daha çıkmış :-) Kitapları arka arkaya okuyunca güzel oluyordu ama okumaya ara verince birçok detayı unutuyorsun. Bu yüzden devamını okumayı düşünmüyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk beş kitabını ben de arka arkaya ve keyifle okumuştum, ama artık işler epey bozuldu:/ Yine de evet..

      Sil
  2. Dizisi mi vardı? Yanlış hatırlamıyorsam :D

    YanıtlaSil
  3. Pretty Little Liars'ın kitabı olduğunu bilmiyordum gerçi dizisini izlemedim ama konusunu pek beğendiğim söylenemez.Demek kitabı da pek harikulade değilmiş.:I

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)