Meydan Okuma 21-29 - vulnicure

10 Mayıs 2016 Salı

Meydan Okuma 21-29

Flickr
Meydan okumanın ikinci yarısına bir türlü yetişemedim. Yarın son :( Toplu olarak yanıtlıyorum bir kez daha.

21) Sizi güldüren 5 kelime ya da söz öbeğini listeler misiniz?
Listelerdim ama inanın gülmezsiniz. Bir arkadaşımla oluşturduğumuz hitap biçimleri, hepsinin bizde anlamı var, her seferinde de bunlara gülüyorum ama yazsam "Manyak mıdır nedir?" tepkisi alma ihtimalim çok yüksek.

22) Sahip olduğunuz en kıymetli şey nedir? Neden kıymetli?
Hiç düşünmeye gerek yok, ailem. Kıymetli çünkü bana olan sevgilerine güvendiğim tek kişiler onlar.

23) Yaparken heyecan duyduğunuz bir şeyden bahseder misiniz?
Plan yapmak. Her türlü şeyin planı hem de. Özellikle yolculuk rotaları hazırlamayı çok severim. Bu yüzden benimle dışarıda gezmeye çıkan insanlar çok şanslıdır diyerek biraz ego yapacağım:) Her türlü detayı düşünmeye çalışırım çünkü. Bir de kitaplığımı indirip kitaplarımı her seferinde farklı bir şekilde kategorileyerek geri dizmek, alışveriş yapmak, doğada yürüyüş yapmak, bisiklet sürmek var. Hobilerimin çoğunu büyük bir hazla yaparım zaten.

24) Şu an okumakta olduğunuz ya da son okuduğunuz kitap nedir?
Virginia Woolf'tan Mrs. Dalloway. Aslında kitabı bitirdim ama biraz daha gözden geçiriyorum çünkü okurken bazı kopukluklar yaşadım.

25) Favori Disney karakteriniz hangisi? Neden?
Ariel (The Little Mermaid), Belle (Beauty and the Beast), Mufasa (The Lion King), WALL-E (WALL-E), Ralph (Wreck-It Ralph) ve oyuncak olan tüm Toy Story karakterleri. Nasıl sevmem ki, hepsi bana güzel şeyler hatırlatıyor.

26) Ziyaret etmek istediğiniz 10 yeri sıralayabilir misiniz?
Ziyaret etmek istemediğim ülke sayısı sınırlıdır. Bu sebeple ziyaret etmek istediklerimin hangi birinden bahsetsem bilemiyorum. En çok İskandinav ülkelerini, Japonya'yı, Avrupa ülkelerinin neredeyse hepsini ve Arjantin'i görmek istiyorum.

27) Dağınık mısınızdır yoksa düzenli mi?
Takıntılı bir biçimde düzenliyim.

28) En sevdiğiniz 3 müzik grubu hangisi?
Franz Ferdinand, Tame Impala ve The Beatles. Ama bazen Beatles yerine The Smiths'i de söyleyebiliyorum. Bir de Sons of an Illustrious Father var :)

29) Korkularınızdan bahseder misiniz?
Yükseklik korkusu, rezil olma korkusu, hayallerini gerçekleştirememe korkusu, kilo alma korkusu ve güvenimin boşa çıkarılması korkusu.

Yetiştim de rahatladım. Yarın son kez meydan okumada buluşmak dileğiyle!

4 yorum:

  1. "Takıntılı bir biçimde düzenliyim." :)

    Beatles, Smiths ve Franz'ı görünce çok mutlu oldum. Arjantin ! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki senin düzenliliğinin önünde hala şapka çıkarıyorum :D

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)