Meydan Okuma Son Gün - vulnicure

11 Mayıs 2016 Çarşamba

Meydan Okuma Son Gün

nereden aklıma estiyse şimdi bu gif :D
Neden blog yazmaya başladınız? Blog isminizin bir hikâyesi var mı?

Daha önce bir mim yazısında neden blog yazmaya başladığımdan bahsetmiştim. Meydan okumanın son günü şerefine biraz daha detaylı olarak yazıyorum.

Blog yazmaya 2008 yılında başladım. O zamanlar oynadığım oyunlarla, izlediğim çocuk filmleriyle ve dinlediğim şarkıcılarla bağlantılı olarak Blogcu'da birkaç blog keşfetmiş ve özenip hemen açmıştım. Çocukken de çok meraklıymışım belli ki. Şu an en ufak bir alakam olmasa da o zamanlar ilk sanal arkadaşlarım olan kişiler bana şablon tasarlamayı öğretmişti. Ben de ünlüler, oynadığım oyunlar ve şablon tasarımı üzerine pek çok blog açtım. Şimdi düşünüyorum da, çok keyifli zamanlardı. Sonra Blogcu yönetimi çok büyük bir hata yaparak kişisel şablon olayını kaldırdı. Böyle olunca 2012 yılında toplu şekilde Blogspot platformuna geçiş yaptık. 29 Kasım 2013'e kadar da Blogspot'ta birkaç blog açtım ama en son buraya yazmaya başladım.

Kitap Kuşu'nu açma sebebim o zamanlar bana çok yük olmuş sınav stresimi bir nebze de olsa azaltan kitapları burada paylaşmaktı. -Ne hikmetse kitap okuma hızım gittikçe düştü. Ama şimdilerde kendime söz verdim, yine eski hızımda kitap okumaya çalışacağım.- Blogumun adının hikâyesi ne yazık ki yok, almak istediğim isimlerin çoğu alınmıştı ve ben o zaman gördüğüm en popüler kitap bloggerı olan Kitap Hayvanı'na özenmiştim. Blogumun adına bayılmıyorum ama günün birinde aklıma güzel bir isim gelirse değiştirmem. Günlük şeklinde kullandığım bloguma o adı alırım, o kadar.

Meydan okuma da böylece biter... İlk 15 gün hiç kaçırmadım gibiydi, sonra ne olduysa oldu tutturamadım. Yine de bitirdim. Meydan okumadan hem yazarken hem de okurken çok keyif aldım. Zevkle okuduğumuz blogların sahiplerini daha yakından tanımış olduk bu vesileyle. Bunun için sevgili Saçaklı'ya kocaman teşekkürler. Bir başka meydan okumada görüşmek dileğiyle:)

4 yorum:

  1. Benim de çok merak ettiğim bir isimdi Kitap Kuşu, sonunda öğrenebildim :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)