Eve Dönüş - vulnicure

13 Temmuz 2022 Çarşamba

Eve Dönüş

 

Bir buçuk ay kadar önce buraya hayatımı düzene sokmak için çabalayacağımı yazmıştım. O günlerde hissettiğim boğulma hissi artık yok, ama bu ruh halinden çıkmak çok da kolay olmadı. Küçük bir araya ve yeni umutlara ihtiyacım varmış.

Bu süreçte bir final dönemi, bir bayram; ikisi arasında bir de uzun zamandır görüşülmeyen arkadaşlarla arayı kapatma evresi atlattım. Önce bilgisayarım, sonra da tabletim bozuldu. Tabletimin garanti süresi yakın zamanda dolduğu için onunla beraberliğimiz konusunda endişeliyim, ekonominin şu vaziyetini düşününce yetkili servisten randevu almaya elim gitmiyor. Ancak tüm külüstürlüğüne rağmen bilgisayarımın beni bırakmaya niyeti yokmuş, kendisi pabucunun dama atılışının tribini attıktan sonra düzeldi ve sonunda Blogspot arayüzüne erişimime olanak sağladı.

Bu süreçte sinemaya hiç gitmedim, 1-2 filmi zar zor izleyebildim. Hangi kitabı elime aldıysam 10 dakika sonra yerine kaldırdım. Asla vazgeçemeyeceğimi düşündüğüm tek hobim müzik dinlemek bile bana o kadar keyif vermedi ki hoparlörümü 1 aydır şarja takmama gerek kalmadı. Bloga uğrayamayınca yazmaya da fırsatım olmadı. Ben de kendimi dizilere, özellikle de Disney+'a verdim. Disney'de izlediklerimi özel bir yazıda anlatacağım, oradakiler dışında Gilmore Girls'e sardım. Aslında uzun soluklu dizilere başlamayı pek sevmem ancak dizi yabancıların "comfort show" diye tanımladıkları insanı kucaklayan, tatlı dizilerden çıktı; ben de günlük Gilmore Girls dozumu almadan uyuyamaz oldum. Bir de Stranger Things'in iki partlık son sezonunu izledim tabii.

Dönüp bakınca bu süreçte hiçbir şey yapmamışım gibi gözükse de günlerimin hobilerime vakit ayıramayacak kadar dolu dolu geçtiğini fark ediyorum. Şimdi, sonunda evimdeyim. Hem yapacak, hem de yazacak çok şey var. Dilerim bu yolculuğa burada sizler de tanık olursunuz. :)

14 yorum:

  1. Benim emektar bilgisayar da harikalar yaratıyor. Tam artık kullanılamaz hale geldi dediğim anda canlanıyor. O da ekonomik durumu görüp elinden geleni yapıyor sağ olsun:) Yeniden bloga dönmenize sevindim. Film ve dizi konusunda hâlâ zincirimi kıramadım ama iyi kötü kitap okuyabiliyor ve yazıyorum:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence emektar cihazlar ekonominin durumunu hissediyorlar, bir iki naz yaptıktan sonra kendilerine geliyorlar :) Çok teşekkür ederim yorumunuz için. Yazmak güzel yaa, yazılarınızı yan sekmelerde tutuyorum ben de uzun zamandır okuyamadığım için yavaş yavaş bakıyorum :))

      Sil
  2. Elbette hem de seve seve tanık oluruz:)

    YanıtlaSil
  3. Free Guy izledin mi? Çok iyiydi.

    YanıtlaSil
  4. eh güzel şeyler yapmışsın, pekiiii :)

    YanıtlaSil
  5. Yıllar önce bir bilgisayarım vardı ve bozuldu:) Garanti kağıdına bakmak yerine hislerime güvenip garantisinin bittiğine inandım ve bir süre öylece bir kenarda bıraktım kendisini.. Sonra artık yaptırayım bari dediğimde kağıtları ile servise gitmeye karar verdim:) Ve garanti kağıdına baktığımda aslında bozulduğunda garantisinin bitmemiş olduğunu ama baktığım gün artık bittiğini görünce yıkıldım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah bu evrenin bize yaptığı küçük oyunlar yok mu... Ben de yıkılmış kadar oldum buradan.

      Sil
  6. O yolculuğa tanık olmayı heyecanla bekliyoruz. Tablet için çok üzüldüm umarım uygun bir fiyata çözüme ulaşırsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim :) Maalesef tamir ücreti yeni model bir iPad'den 1000 TL düşük olduğu için bu seçeneği direkt eleyip kendimce bir çözüm buldum, şimdilik idare ediyorum :)

      Sil
  7. Ben buralardayım. Yeni yazılarını merakla bekliyorum :-)

    Gilmore Girls'e ben de başladım ve sevdim ama birkaç bölüm izledikten sonra Netflix aboneliğimizi bitirdiğimiz için kaldı öyle. İlerleyen zamanlarda mutlaka izleyeceğim.

    Disney'e üye olduk. Şu an Marvel filmlerini sömürüyorum. Bütün filmleri baştan izleme planım vardı ama sonra gözüm kesmedi ve sadece izlemediklerimi izlemeye karar verdim. On iki kadar izlemediğim film varmış. Karınca Adam 2'ye kadar geldim :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim :)

      Gilmore Girls'e bence de devam etme şansın olduğunda devam etmelisin. Edebiyatla böylesine iç içe bir dizinin tam senlik olduğunu düşünüyorum :) Ben 1. sezonunu bitirdim bugün, devamı için sabırsızlanıyorum.

      Marvel'ın 30 tane mi ne filmi varmış, bir de eski X-Men Spiderman diye devam edersek zaman yetmez :) Daha iyi bir karar olmuş bence :) Bayağı ilerlemişsin.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)