Haziran’22 Raporu - vulnicure

16 Temmuz 2022 Cumartesi

Haziran’22 Raporu

Mayıs Raporu'nu aradan çıkarttım, sıra haziran ayında.

Haziran benim için kilit noktası bazı kararların alındığı bir aydı. Mayısın o huzursuz, korkak günlerinden sonra aynaya baktığımda da mutluluğu kendi yüzümde seçebildiğim için bu kararların benim için en iyisi olduğunu düşünüyorum. Dilerim en hayırlısı da böylesidir.

Bu ay final dönemim vesilesiyle pek dolu geçemedi ancak boş zamanlarımda arkadaşlarımla geçirdiğim keyifli vakitler o verimsizlik hissini aldı götürdü.


Bu ay izlediğim diziler:

1) Queendom 2. sezon

2) Barbie: Life in the Dreamhouse (2012-2015)

3) The Falcon and the Winter Soldier (2021)

4) Loki (2021-)

5) Produce X 101 (2019)


Nisan'da başlayan Queendom macerasını ayın ilk günlerinde sonlandırdım. Ay ortalarına ise Disney+'ın ülkeye girişiyle beraber platformdan seçtiğim dizilerle devam ettim. Finallerim tamamen bitince 5-6 aydır bitirmeye çalıştığım Produce'u da aradan çıkarttım.


Bu ay izlediğim filmler:

1) I, Tonya (2017)


Gönül isterdi bu liste Onur Ayı için önceden bulup izlemeyi planladığım filmlerle dolu olsun, ancak uzun zamandır planladığım bu etkinliğe ne zamanım ne de enerjim kalmadı. Böylece bu ay izlediğim tek film Blogları Canlandırma Projesi'nin mayıs teması için seçtiğim I, Tonya oldu. İlerleyen günlerde burada filme dair bir yazıyı paylaşacağım.

 


Bu ay okuduğum kitaplar:

1) Avatar the Last Airbender: Arayış


Bu kategoride söylemeye değer bir şey bile yok, okuma konusunda yaşadığım tutukluk belli oluyor :)


Bu ay en çok dinlediklerim:

Bu ay geçen aylara kıyasla epey az müzik dinledim, yeni çıkanlara hiç bulaşmadım. Ancak sınav çıkışlarında kafa dağıtmak için Taksim-Harbiye ya da Taksim-Haliç rotalarında yürürken hep kulağımda bir isim vardı: SOPHIE. Bu ayki iç hesaplaşmalarımın adeta müzikal forma bürünmüş bir versiyonu olan Immaterial şarkısı ay boyunca benim yol arkadaşım oldu, bu sebepten kapanışı da onunla yapmak istiyorum.


Mutlu, huzurlu, sağlıklı bir temmuz ayınız olsun.

13 yorum:

  1. pekiii :) sophiye dinlemeye aldım :)

    YanıtlaSil
  2. İç hesaplaşmalar için biraz hareketli bir müzik olmuş gibi :)

    YanıtlaSil
  3. Bence de doluluğun hiçbir önemi yok, hayatın her anını anlamlı bir aktivite yaparak yaşayamayız zaten. Sende bu raporların adeta zorunluluk haline gelen bir etkisi varsa bir süre ayrı kalmak en iyisi bence de :) Ben bunlara ileride dönüp bakmayı seviyorum, geçmişi o dönem beni meşgul etmiş aktivitelerle bağlantı kurarak hatırlıyorum genelde, bu sebepten faydası oluyor :)

    Şarkıyı beğenmene sevindim, yorumun için ben teşekkür ederiim :) Sevgilerr.

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir ay olmuş gibi görünüyor. Temmuzu okumak için şimdiden heyecanlandım.

    YanıtlaSil
  5. Onur ayı için filmler seçip izlemek güzel fikirmiş. Bunu seneye bir etkinlik hâline getirebilirsin. Ben de katılmak isterim. Bu türde merak ettiğim birkaç film var.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şimdi üstüne düşününce benim de çok hoşuma gitti bu. Bir sorun olmazsa seneye mutlaka yapalım :) Ben de o zamana kadar onlarca film bulurum :)

      Sil
  6. hmm bu yazına yorum yaptığımı hatırlıyorum sanki.Ya gelmedi ya da spamda kaldı. Aylık Raporlar günlük tutar gibi insanın beynini zihinde tutuyor bence hemde fikir amacıyla izlediklerini sevdiklerini paylaşmanın güzel olduğunu düşünüyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Spam kutusunu özellikle kontrol ediyorum, orada yoktu :( Sanırım gelmemiş. Ben de aynen katılıyorum, sırf bu sebepten düzenli şekilde yazmaya çalışıyorum bu raporları :) Başkalarında okumayı da seviyorum ama çok yapan yok.

      Sil
  7. Sophie'nin parçası günüme hareket kattı :) Sözlü kısımları özellikle sevdim.:) Loki'nin filmini izlemiştim. Geçtiğimiz günlerde de Dr. Strange'yi izledim. ortak noktaların olduğu sahneleri izlemek heyecan vericiydi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim! :) Loki'yi ben sonradan izledim, ikisi arka arkaya çok daha anlamlı oluyor gibi.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)