Temmuz'22 Raporu - vulnicure

1 Ağustos 2022 Pazartesi

Temmuz'22 Raporu

Merhabalar!

İyisiyle, kötüsüyle bir ayı daha noktaladık. Temmuz hızlı ama dönüp baktığımda hobi dışı aktiviteleriyle epey dolu dolu geçen bir ay oldu benim için. 

Bana çok şey öğreten bu ayı mutlulukla uğurluyorum.


Bu ay izlediğim diziler:

1) Stranger Things 4. sezon 2. kısım

2) The Suite Life of Zack & Cody (2005-2008)

3) What If...? (2021-)

4) Invincible (2021)

5) Hawkeye (2021)


Bu ay bolca dizi izlemeye vaktim oldu. Bitirecek kadar ilerleyemediklerim bu listede kendilerine yer bulamasa da bitirebildiklerimi genel olarak beğendim. Invincible içlerinde en özgün ve başarılı olandı, 2. sezonunu şimdiden merakla bekliyorum.


Bu ay izlediğim filmler:

1) The Emperor's New Groove (2000) 🔁

2) Thor: Ragnarok (2017)

3) Eternals (2021)

4) Thor: Love and Thunder (2022)

5) But I'm a Cheerleader (1999) 🔁

6) Not Okay (2022)


Bu ay izlemediğim birkaç Marvel filmini aradan çıkarttım. Onlar harici pek de bir şey izleyemedim. 


Bu ay okuduğum kitaplar:

1) Avatar the Last Airbender: Uçurum


Öğrenci olduğum için yaz aylarında bolca boş zamanım olmasına rağmen bana hem izlediklerimde hem de okuduklarımda ciddi bir tutukluk geliyor. Ama bu ay okuduğum hiçbir şeyi bitiremedim, o sayfaları bir türlü ilerletemedim. Ağustos hedefim bu zinciri kırmak.


Bu ay en çok dinlediklerim:

Sadece 3 günlük dinleme süresiyle bile Beyoncé'nin yeni albümü bu ayki müzik istatistiklerimin zirvesine çıktı.


Mutlu, sağlıklı ve huzurlu bir ağustos hepimizle olsun.

17 yorum:

  1. Sevgili Deeptone' da görüp geldim :) Strangers Things'i çok duyuyorum, çok methediliyor. Henüz izlemedim. Benim favorim Virgin River dizisi. Romantik severseniz. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz o halde! :) Diziyi hiç duymamıştım ancak mutlaka bakacağım, çok teşekkür ediyorum :)

      Sil
  2. Ben hala Beyonce'nin yeni albümünü dinlemedim ya gidip açayım en iyisi. :)
    Dizi film açısından güzel bir ay geçirmişsin gibi duruyor, tebrikler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dinlenmeye değer bir albüm olduğu kesin :) Çok teşekkür ediyorum.

      Sil
  3. Ben de yıl boyunca iki aylık yaz tatilinde şöyle okuyacağım, böyle izleyeceğim diyorum ama hiç planladığım gibi olmuyor. Okul zamanı daha verimli geçiyor. Ya boş vakit çok olunca insan tembelleşiyor ya da yaz sıcağında bir şey yapasın gelmiyor.

    Marvel filmlerini ben de geçen ay bitirdim. Bir ara bloğa yazacağım umarım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle katılıyorum buna :) Bana da genelde aynısı oluyor. Bir yerlerde en yoğun olduğumuz zamanlarda kafamızı dağıtacak dizi-film-kitap gibi unsurlara daha sıkı tutunduğumuzu, bundan dolayı tatil dönemlerinde bunu yaşadığımızı okumuştum.

      Yazıyı heyecanla bekliyorum :)

      Sil
  4. invincible not aldım ve en çok müziklerini seviyom senin :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hehee biliyorum :)) Müzik paylaşırken hep Deep de beğenir umarım diye düşünüyorum kendi kendime :)

      Sil
  5. Kesinlikle öyle. Hepimiz bir ağustos böceği olduk çıktık :)

    YanıtlaSil
  6. Bir yandan şarkıyı dinliyorum diğer yandan izlediğin filmlere bakıyorum. Thor Love and Thunder'ı geciktirmeden bende izleyeyim. Invincible (2021) dizisini yanılmıyorsam uzun bir süre önce Kayıp Fısıltı arkadaşımızda görüp incelemiştim ama kararsız kaldım sonra izleme konusunda. Not aldım ilk bölümüne bakarım.
    Yazın fırsat buldukça deniz kıyısına, ağaç altlarına gidiyorum. Nemden, sıcaktan beyin isyan ediyor serin yer arıyoruz mecburen :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk bölümünü izleyince ister istemez devamını getireceğinize eminim, bölüm harikaydı. Umarım seversiniz :)
      Yazın hepimiz böyleyiz, hele şehirde apartmanlara tıkılanlar olarak :)

      Sil
  7. Stranger Thinks kaç kısım ya :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 4 sezonluk ama 4. sezonu 2 parta böldüler :)

      Sil
  8. Temmuz dolu dolu geçmiş ☺️

    YanıtlaSil
  9. Ben buralarda değilken ne çok yazı birikmiş:) Her birine yorum yazmasam da inan hepsini okudum, ne güzel rengârenk!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet, ben geldim siz gittiniz :) Çok ama çok teşekkür ederim, bu yorum beni inanılmaz mutlu etti. :))

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)