Yaza Veda Şarkıları - vulnicure

31 Ağustos 2022 Çarşamba

Yaza Veda Şarkıları



Buraları son zamanlarda çok boşladım.

İnanın, 20'den fazla taslak onları tamamlamamı bekliyor. Bitmesi gerekenlere öncelik vermeden hep yeni bir şeylere atlıyorum. Bu döngüyü kırmam lazım çünkü böyle giderse buralar terk edilmişe dönecek.

Eylül ayı öğrencilerin ve eğitim-öğretim alanında çalışan herkesin yeni yılıdır; ben de bugün bitirdiğimiz bu yılı, ayı ve yavaştan yaz mevsimini kısa bir şarkı derlemesi yazısıyla kapatmak ve kendime yazacak bir şeyler bulmak istedim. 

Şöyle bir dönüp bakınca söyleyebilirim ki sırf sahil kenarında sevdiklerimle birlikte geçirdiğim akşamları için bile yaz en sevdiğim mevsim olabilir. Sohbetin herkes sustuğunda bile huzurlu kıvama geldiği ve tüm başların gökyüzüne doğru yükseldiği, düşünce dolu o saatler ise en güzeli. O saatlerin benim için bu yılki arka fonu ise şu şarkılar:


Khruangbin - Cómo Me Quieres

SUNMI - Childhood

Lana Del Rey - Venice Bitch

Calvin Harris - Slide (feat. Frank Ocean & Migos)

Sulli - On the Moon

The Strokes - Call It Fate, Call It Karma

Kanye West - Father Strech My Hands Pt. 1

Warpaint - Keep It Healthy

Lorde - Mood Ring

Taylor Swift - august

23 yorum:

  1. Taylor Swift'in ismini görünce dinlemeye hemen o şarkıdan başladım. Kya'nın Şarkı Söylediği Yer filminin müziğini de filmi yazarken üst üste bir çok kere dinlemiştim. Onun şarkısı da hoştur. Öğrencilerin maratonu başlıyor, ben buna aynı zamanda trafik çilesi de başlıyor gözüyle bakıyorum. İyi bir eğitim yılı olsun dileyelim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sahi, haftaya pazartesi bizi uçsuz bucaksız bir trafik bekliyor olacak, değil mi? :) Bu dileğe aynen katılıyorum, umarım herkes için öyle olur.

      O şarkıyı ben de geçenlerde dinledim, sahiden çok hoş bir şarkıydı. Taylor Swift’in müziği yıllanıyormuşçasına her geçen gün daha da güzelleşiyor mu ne? :)

      Sil
  2. Eğer taslaklarını bitirip vakit kaybetmeden yayınlarsan okunacak harika şeylerin beni beklediğini hissediyorum. Bu da demek oluyor ki önümüzde çok güzel günler var! Ben yaz mevsimini hiç sevmesem de paylaştığın şarkıları dinlerken üzerimde akşamların o ılık rüzgârını, tatlılığını hissettim. O vakitleri çok güzel ifade etmişsin. Öyle hoşuma gitti ki dönüp dönüp son paragrafını defalarca okudum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Taslaklar için vakit bulabilsem kaybolmuş vaktin de telafisini yaparım belki ama bir türlü halledemiyorum :) Çok, çok teşekkür ederim. Aramıza hoş geldin, iyi ki de geldin :) Sana buradan cevap verdiğim o günün gelmesi beni çok mutlu ediyor.

      Sil
  3. Yaz benim de en sevdiğim mevsim. Bitmesine üzülüyorum. Şarkılar bu moda çok uygun, özellikle The Strokes :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Değil mi? Bende de o burukluk her geçen gün artıyor. :)

      Sil
  4. Vallahi bitanesini bile bilmiyorum, açıp dinleyeyim sıradan. Ben kış mevsimini sevdiğim için eylüle halayla horonla girmek üzereyim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazcılar ve kışçılar çatışması sonsuza dek devam edecek :)) Umarım şarkıları seversin.

      Sil
  5. Son paragrafın pek hoş, ve listen genel itibariyle çok nitelikli ve altını çizdiğin ortamla çok uyumlu. Pek keyifliydi yani, bir iki şarkıyla aramızda kan uyuşmazlığı olsa da ki o bana ait bir durum listene laf edemem, güzeldi:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ediyorum. O keyfi verebildiğim için çok mutlu oldum :) o uyuşmazlık da işin tuzu biberi olsun bence :)

      Sil
  6. yeni dönemin hayırlı olsun. bu listede hep sevilenler var. taylor canımız :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim Deep :)) Evet, kıymetlimiss :)

      Sil
  7. Ah, ne güzel bir yorum bu böyle :)) Çok teşekkür ederim İlkay, böyle hissetmen beni hem çok şaşırttı hem de çok sevindirdi. Bu karşılıklı ve güzel bağı kurabilmek ne hoş gerçekten.

    Sen de kendine iyi bak, kocaman sevgiler :)

    YanıtlaSil
  8. Vakit bulduğunda birikmiş yazılarından tamamlayıp otomatik olarak yayınla seçeneğini kullanabilirsin. Böylece sen bloğa giremesen bile biz seni okumaya devam ederiz. Ben bugün üç yazı stokladım. Bir hafta boyunca blogda aktif olacağım :-)

    Eylül ayının bizim yeni yılımız olduğu yorumuna sonuna kadar katılıyorum. Benim için 31 Aralık'tan daha önemli eylül ayına girmek. Sadece kırtasiye alışverişi için bile en sevdiğim ay olabilir :-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bunu yapmaya çalışıyorum, gerçekten çok işe yarıyor özellikle dolu dönemlerde. :)

      Kesinlikle 31 Aralık'tan daha önemli bence de :D Asıl yeni yıl bir resmi tatil sadece bizde :))

      Sil
  9. Eylül bizim için de çok hareketli hele de okullar açılınca. Tüm öğrencilere kolaylıklar dilerim tabii öğretmen ve velilere de ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Herkeste öyle galiba :)) Çok teşekkürler, sizlere de :)

      Sil
  10. Benim de taslağım biraz kalabalık ve paylaşmaktan çok paylaşmayacağım yazılarla dolu bir tür gülük gibi :) Sahilde oturmak yazın enn sevdiğim aktivite :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ooo o zaman aynı durumdayız :) Ben yayınlamaya çalışacağım onları galiba :) Sahilde oturmaktan keyiflisi yok sahiden.

      Sil
  11. Otobüste giderken dinleyecek listeme yazdım :)

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)