2013-2014 Eğitim-Öğretim Döneminde Hangi Kitapları Okudum? - vulnicure

16 Haziran 2014 Pazartesi

2013-2014 Eğitim-Öğretim Döneminde Hangi Kitapları Okudum?

Çok mutluyum! Yaz tatilindeyiz, sonunda.
Bu yıl epey zorlu bir okul yılı geçirdim. Ama ortaokulu da bitirmiş bulunuyorum. TEOG sınav sonuçlarım da gayet iyi görünüyor. Tatilin kalan kısmında liseye yerleşeceğim, bakalım nasıl olacak.

Peki bu yıl hangi kitapları okumuşum? Bir göz atalım.

Okulun ilk gününden itibaren toplamda 45 kitap okumuşum. İşte sırasıyla onlar:

1) Jojo Moyes - Senden Önce Ben
2) Antoine De Saint-Exupéry - Küçük Prens
3) Jennifer Echols - Sarhoştum Hatırlamıyorum
4) Sylvaine Jaoui - İlkler Asla Unutulmaz
8) Ezgi Harmancı - Adı Yok
9) J.K. Rowling - Harry Potter ve Sırlar Odası
10) Sarah Blokley-Cortwright - Kız ve Kurt
12) Aziz Nesin - Şimdiki Çocuklar Harika
13) Mats Stronderberg - Halka
14) Sara Shepard - Tehlikeli
15) Sara Shepard - Kalpsiz
16) Sylvaine Jaoui - Kalbim Güm Güm
17) Stephenie Meyer - Alacakaranlık
18) Sara Shepard - Sevimli Küçük Sırlar
20) L.J. Smith - Vampir Günlükleri: Avcılar vol. 2, Ay Şarkısı
22) Mustafa Kemal Atatürk - Nutuk
45) Stephenie Meyer - Tutulma (hala okuyorum)

İşte böyle gördüğünüz gibi! Bir eğitim yılını da bu kitaplarla kapattım.. Bloğumla da yaz tatilim sayesinde bolca ilgilenebileceğim :) Beni Twitter'dan takip edin --> Kitap Kuşu Twitter'da

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)