Kitap Kuşu ? - vulnicure

6 Haziran 2014 Cuma

Kitap Kuşu ?

14 üyem olmuş. Bloğumla ilgilenemediğimden yeni fark ettim.

En son 30 Mayıs'ta bloğuma yayın göndermiştim, o da yeni bir yazara reklam amaçlı. Onu saymazsak 27 Mayıs'ta yayın göndermişim yani.

Peki nerelerdeydim, ne yapıyordum da böyle ihmal ettim?

1- Sınav haftasındaydım. Ama şimdi sınavlarım biteli 1 hafta oluyor, yani bunu çok da bahane edemem.

2- Okuldaki son senem. Yani arkadaşlarımla eğlenmeye çalışıyorum. Hepimiz dağılacağız. Son 1 haftamız.

3- Okul gezilerindeydim. Pazartesi günü Polonezköy'e piknikte, Çarşamba günü ise Çanakkale gezimizdeydim. Hatta Çanakkale gezim hakkında bir yazı hazırlamayı filan düşündüm ama vazgeçtim.

Bu aralar içimden pek okuma isteği gelmiyor. Dizi/anime olarak ise Itazura na Kiss'i izliyorum ama bu hafta hiç izlemedim. Yaz itibariyle çok aktif olacağımı umuyorum.

Bu yazıyı 14 takipçinin hak ettiğini düşündüm. Ayrıca sürekli Twitter'dayım, bilginiz olsun diye. Twitter'ım için tıktık.

Kendinize iyi bakın!

1 yorum:

  1. Mrb: Seni yazımda mimledim istersen katılabilirsinn :)))
    http://beyazbegonvil.blogspot.com.tr/2014/06/mor-mim.html

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)