"Beni de Al" Romanı Kitapçılarda Yerini Aldı - vulnicure

30 Mayıs 2014 Cuma

"Beni de Al" Romanı Kitapçılarda Yerini Aldı

Aşk Oyunu sinema filminin senaristinden yepyeni bir kitap; Beni de Al!

Samimi, içten ve akıcı bir dille yazılmış Beni de Al bütün kitapçılarda yerini aldı. Ezgi Yükselin yazmış olduğu Beni de Al’ hayattaki sorunlarımıza çözüm bulmak ve mutlu olmak için her zaman bir yol bulacağımızı anlatan bir roman.

Beni de Al’, Aylin’in mutluluk arayışı içerisinde çıktığı bir yolculuk...

Beni de Al’ kitabının konusu Aylin adlı bir kadının yalnızlığından kaçmak için çıktığı bir yolculuk üzerine kurulu. ‘Beni de Al’ Aylin’in mutluluk arayışlarını, kendi hayatını sorgulayışını ve bu sorgulayış esnasında mutluluğu bulmak için çıktığı bir yolculuğu anlatıyor.

            Kitabın konusu:

Beni de Al’, Aylin isimli yirmi sekiz yaşında bir kadının yalnızlığını ve yalnızlığından kaçma yollarını anlatıyor. Aylin bir üniversitede İngilizce öğretmenliği yapmaktadır. Annesi onu üç yaşında terk etmiştir, babası ile büyümüştür. Aylin hayatı boyunca bir daha annesini görmemiştir. Onu merak ederek, annesini tanımak isteyerek büyümüştür. 

Hayatında kalan son iki insanın da onu terk etmesiyle Aylin yola çıkmaya karar verir ama gideceği yere karar vermemiştir. Sonunda Vilas isminde bir kasabaya yerleşir ve burada kendisine yeni bir hayat kurar. Yeni hayatının ona yaşatacağı güzel sürprizlerden habersizdir.


Yazar Hakkında  : 12 Mart 1985 tarihinde doğdu. Lisans eğitimini Boğaziçi Üniversitesi Psikoloji bölümünde tamamladıktan sonra yüksek lisans eğitimini Londrada bulunan dünyanın en iyi üniversitelerinden biri olarak kabul edilen Kings College London Üniversitesinde Kültürel ve Yaratıcı Endüstriler üzerine yaptı. Kendisi aynı zamanda Aşk Oyunu isimli sinema filminin senaristi ve yapımcısıdır.

(bu bir tanıtım yazısıdır)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)