Sir Arthur Conan Doyle - Suç Detayda Saklıdır - vulnicure

11 Mayıs 2014 Pazar

Sir Arthur Conan Doyle - Suç Detayda Saklıdır

Yazarı: Sir Arthur Conan Doyle
Çeviren: Cumhur Mısırlıoğlu
Sayfa Sayısı: 349
Yayınevi: Martı Yayınları
Fiyatı: 17 TL
Sherlock Holmes: Suç Detayda Saklıdır
Sherlock Holmes: Gerçekler Kanıt İster
Sherlock Holmes: Aklın Şüphesi Suçun Gerçeğidir

İyi bir gözlemci tek bir ipucuna ulaştığında sadece olanları değil, ileride olabilecekleri de görmelidir.

TANITIM BÜLTENİ:

Bir kadının sezgileri bazen en mantıklı çıkarımlardan bile daha değerli olabilir. Karmaşık beyinleriyle art arda sıraladıkları senaryoları mutlaka dikkate alın. Bunlar sizi hiç tahmin etmediğiniz sonuçlara ulaştırdığında haklı olduğumu anlayacaksınız.
Sherlock Holmes

Dünyaca ünlü dedektif Sherlock Holmes, kendine özgü karakteri ve yaşadığı birbirinden farklı maceralarıyla yıllardır okurları etkisi altında tutmaya devam ediyor. Toplam 56 çarpıcı hikayeden oluşan serinin ilgiyle karşılanan ilk kitabı Akıl Oyunlarının Gölgesi'nden sonra, serinin ikinci kitabı Suç Detayda Saklıdır'ın bitmesini istemeyeceksiniz.


YORUMUM:

Bir Sherlock Holmes'ün de maalesef sonuna geldim. İnanılmaz sürükleyici ve ilginç hikayelerine bayılıyorum Holmes'ün.

Ama o son hikaye olan Son Vaka gerçekten çok hüzünlü oldu. Gözyaşlarına hakim olamıyor insan. Çünkü böylesine bir adamın olmaması garip geliyor. Belki o zamanlarda ve oralarda yaşamadım ama sanki o zamanlarda ve oradaymışım gibi bir anlatım vardı kitapta.

Ne diyebilirim ki? Mükemmel.


KİTAPTAN ALINTILAR:

Cana yakın olmayan müfettiş (:p): "Önce polisin sağlayabildiği tüm bilgileri kullanırsınız, sonra da gidip vakayı çözer ve bütün takdiri kendiniz toplarsınız."
Sherlock: "Tersine," dedi Holmes, "çözdüğüm son elli üç vakanın sadece dördünde ismim geçti ve tam tamına kırk dokuzunda tüm takdiri polis topladı. Bunu fark etmediğiniz için sizi suçlamıyorum çünkü genç ve tecrübesizsiniz, buna rağmen yeni görevinizde başarılı olmak istiyorsanız bana karşı değil, benimle beraber çalışmalısınız."


PUANIM:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)