Ender Haluk Derince - Menekşe Kokulu Hikayeler - vulnicure

23 Mayıs 2014 Cuma

Ender Haluk Derince - Menekşe Kokulu Hikayeler

Yazarı: Ender Haluk Derince
Sayfa Sayısı: 391
Yayınevi: Yakamoz Kitap
Fiyatı: 15 TL
Seri: Menekşe Kokulu Hikayeler
Papatya Kokulu Hikayeler


ARKA KAPAK:

Hayata Bir Bardak Çay Molası
-
Sevinçlerini Sakın Erteleme
Her Yemekten Sonra Şükret
Biri Seni Kucakladığında İlk Bırakan Sen Olma...
-
Okurken içinizi huzurla dolduracak, yüreğinizi ısıtacak, iyilik, sevgi, dostluk ve mutluluğu dile getiren birbirinden güzel 69 adet hikayeden derlenen bu kitapla hayata keyifli bir mola verip kargaşadan sıkıntılardan uzaklaşacaksınız.


YORUMUM:

Menekşe kokmasıyla dikkatleri çekti bu kitap. Ben de sonunda okumuş oldum.

İçinde benim genelini bildiğim 69 tane hikaye var. Hikayelerin çoğu bilindik. Basit ve gereksiz bir kitap olduğunu düşünüyorum.

Kitabı okurken yayılan yoğun menekşe kokusu gerçekten güzeldi diyebileceğim sanırım. Başka diyeceğim bir şey yok çünkü.

PUANIM:

2 yorum:

Görüşleriniz benim için çok değerli :)