Kitap Alışverişi #4: D&R Büyük Kitap İndirimi Kampanyası - vulnicure

9 Mayıs 2014 Cuma

Kitap Alışverişi #4: D&R Büyük Kitap İndirimi Kampanyası

Merhaba! D&R'in geçtiğimiz günlerde başlattığı Büyük Kitap İndirimi'nin ilk gününde %75'e varan bu kampanyadan yararlandım. Mayıs ayının 7'sinde yani iki gün önce hemencecik kitaplarımı seçtim ve sipariş ettim. Bugün kitaplar geldi. Sadece bir kitapta olan sorun inanılmaz sinirlerimi bozdu o kadar.. Her neyse, bakalım neler almışım?


Sarah Jio - Yağmur Sonrası
Sarah, hep aynı tarzda yazsa da annem roman olarak okumak istediği için aldık.


Sarah Jio - Son Kamelya
Sarah'nın geçtiğimiz günlerde çıkan bu yepyeni kitabını da alarak herhalde tüm kitaplarını almış olduk. Ancak bir daha alacağımızı sanmıyorum, tüm kitaplar birbirinin aynı.


Sara Shepard - Sahtekar
Yeni kitabını da aldım PLL serisinin.


Ender Haluk Derince - Menekşe Kokulu Hikayeler
Kokusuyla dikkatleri çeken bu kitabı ben de aldım.


Demi Lovato - Güçlü Kal -365 gün hayata tutun
İlham verdiği söylenen bu kitabı da aldım.


Gareth Roberts - Doctor Who- Shada
Büyük bir heyecanla beklediğim ama kocaman bir hayal kırıklığına uğradığım kitabıma merhaba deyin. Gördüğünüz gibi kargoda gelirken kapakta kooooooooocaman bir hasar olmuş. Çok üzüldüm, gerçekten çok üzüldüm ama olur böyle vakalar misali bu seferlik boşvermeye karar verdim. Photobucket


Ve aldığım altı kitabıım. Shada sorunu dışında gayet iyiydi, 2 günde gelmesi güzeldi. İndirim de gayet iyiydi gerçekten. İşte hepsi bu kadar!

2 yorum:

  1. Merhaba! Kitaplarını güle güle oku ^^ Sarah Jio Son Kamelya çok güzeldi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, teşekkür ederim. ^o^ Evet, çok beğenilmiş Son Kamelya. ^^

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)