Kitap Kuşu Artık Bir Yazarkafe Yazarı! - vulnicure

7 Mayıs 2014 Çarşamba

Kitap Kuşu Artık Bir Yazarkafe Yazarı!

Bugün öyle mutluyum ki!
Kitap Kuşu'nu 2013 yılında açtım. Bundan önce de bloglarım olmuştu. Ama Kitap Kuşu benim için içlerinde en özel olanı.
2014 yılının ocak ayından itibaren gerçekten bu bloga emek verdim. En büyük arzum da blogumun daha fazla tanınması, bilinmesi, ilgi görmesiydi. Sanırım bu çabalarım yavaş yavaş sonuçlanmaya başladı. Daha önce Bumerang'a ilk üye oluşumda bronz üyeliğe layık görülmüştüm. Bugün ilk defa profilimi düzenledim ve dolayısıyla incelemeye alındım, ve ta da! Platin üyeliğe layık görüldüm. İnanılmaz mutluyum, gerçekten mutluluğumu size tarif edemiyorum. Bu benim için çok önemli bir adımdı. Ben de platin üyeliğe layık birisi olmak için her türlü çabayı göstereceğim.
Yazarkafe, üç buçuk milyonu aşkın ziyaretçiye sahip bir yer. Buna layık olmak için her şeyi yapmam gerek.

Size de Bumerang'dan, Yazar Kafe'den, üyelik tiplerinden vs. bahsetmek istiyorum!


Bumerang Nedir?

Bumerang, Hürriyet'in biz blog yazarlarına özel ücretsiz bir servisi. Bumerang'daki özellikler ve servisler sayesinde bloğumuzu geliştirebiliyoruz. Bumerang ile bloglar trafik ve para kazanıyor. Bu güzel uygulamada bir de üyelik çeşitleri var.


Üyelerin Yararlanabildikleri Servisler Neler?

1- Yazarkafe: Yazarkafe, üç buçuk milyonu aşkın ziyaretçiye sahip bir yer ve bloğunuzun trafik kazanmasına, tanınmasına inanılmaz faydası oluyor. Yazarkafe'de herkes yazı yazamıyor.
2- Bumerang teklifleri: Bumerang'ın size sunduğu tekliflerle ücret alabiliyorsunuz.
3- Hürlist: Bumerang üyeleri bloglarını buraya ekleyerek trafik elde edebilir.


Üyelik tipleri nelerdir?

1- Platin Üye: Bumerang'ın tüm imkanlarından yararlanabilirler. Yazarkafe'ye içerik gönderebilirler. Hürlist'te yer alırlar, Bumerang'ın tekliflerini alırlar. En yüksek üyelik tipidir ve Platin Üye olmak doğrusu biraz zordur. 
2- Altın Üye: Yazarkafe'ye içerik göndermek dışında Platin üyeliğin tüm özelliklerine sahiptirler.
3-Bronz Üye: Sadece Hürlist'te yer alırlar, en düşük üyelik tipidir. Ancak profil yenilemek yöntemiyle tekrar incelemeye alınılabilir.

İlk başlarda Bronz veya Altın üye olmak çok normaldir ancak geliştikçe kademe atlamak da yanında gelir genelde. Ayrıca editörler, siteleri incelerler ve gerek görülürse üyelik tipini değiştirirler. 


Daha daha?

Bumerang biz bloggerlara kendimizi gösterebilmek amacıyla çok büyük destekler vermiş oluyor gördüğünüz gibi. Başta da dediğim gibi platinliğe yaraşır bir blogger olmak için her türlü çabayı sarf edeceğim. Umarım dilediğim gibi olur. Darısı sizin başınıza!

2 yorum:

  1. Hayırlı olsun,başarılarınızın devamı dileğiyle ^^
    Bumerang'ın tek problemi, tekliflerin seyrek olması. Güven açısından bir sıkıntı yaşamadım, daha önce ödeme almıştım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. ^^ Zamanla göreceğim ben de hayırlısıyla, umarım sıkıntısız olur.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)