Alışveriş! - vulnicure

17 Haziran 2014 Salı

Alışveriş!

Bugün harika bir alışveriş yaptım. Bana eşlik eden kişi ise kız kardeşim İrem'in Günlüğü idi. Kitap alışverişinden ziyade bileklik alışverişiydi diyebilirim :P

Bakalım neler almışım?




İşte aldığım bileklikler.. Hepsi birbirinden ucuzdu, ben de aldım.

Bir de çok methedilen şu kalemlerden aldım. Bakalım nasılmış?

Bunların dışında aldığım şeyler de vardı tabii ama onları koymaya gerek duymadım. Bir de kız kardeşimin aldığı Minişler işte..

Kız kardeşim İrem'in alışverişimizle ilgili yazdığı detaylı blog yazısına gitmek için tıklayın. Ayrıca ona üye olursanız çok mutlu olurum.

20 üyem olmuş... Çok, çok, çok mutlu oldum. Anlatamam size. Teşekkürler!

1 yorum:

  1. Eiffel kuleli bileklikten bende istiyoruuum :) Çok tatlı xx

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)