Mimlendim: Mor Mim - vulnicure

12 Haziran 2014 Perşembe

Mimlendim: Mor Mim

Ben, mimlenmişim! 
Öyle sevindim ki anlatamam. İlk defa mimleniyorum. Bu yüzden epey heyecanlandım. Teşekkürler Beyaz Begonvil!

1- En çok sevdiğin yönün?
İnsanları çabuk tanıyabilmem ve ilk yargılarımda genelde haklı çıkmam.

2-Sen hiç yağmur altında ağladın mı?
Ağlamıştım.

3-Diyelim ki sana 3 dilek hakkı tanındı.Ama sadece insanları değiştireceksin.Neleri ,kimleri yada hangi özellikleri değiştirirdin?
1-İnsanların kandırılması, cahillikleri vs. bunları ortadan kaldırmak gerek öncelikle.
2-Çevremde sevmediğim ama katlanmak zorunda kaldığım insanların özelliklerini değiştiririm.
3-Babamın bana biraz daha yakın olmasını sağlarım.

4-Sen hiç yaz yağmurunda denize girdin mi?
Hayır :(

5-Yaşadığın en gülünç durum nedir?
Grup sohbetinde bir arkadaşla ettiğimiz kavga sanırım, herkese rezil olmuştuk. Konu ve tartışmalarımız aşırı komikti, biz de sonra okuyunca epey güldük.

6-Kendine ünlüler dünyasından bir eş yada sevgili seçseydin kimi seçerdin ?
Bilemedim ki :)

7-Hayatın film olsa hangi aktristin oynamasını isterdin?
Natalie Portman olabilir mesela..

8-Sen hiç halka açık bir alanda kimsenin ne düşündüğünü düşünmeden ağladın mı?
8. sınıftan mezun olduğum gün.

9-Superman mi Batman mi?
Batman!

10-Çocukken hepimiz bir nesneyi ya da olayı bir başka şey zannederdik.Mesela Eyfel Kulesi'ni elektrik direği sanmak gibi. Senin böyle ilginç düşüncelerin var mıydı?
Hiç hatırlamıyorum ki! Mutlaka olmuştur ama aklıma gelmiyor.

11-Hayatın anlamı nedir?
Yaşamasını bilmek.

Çok teşekkür ederim, çok mutlu oldum. Bu mim de benden Kütüphanemden Kitap Manzaraları'na gidiyor!

1 yorum:

Görüşleriniz benim için çok değerli :)