Her Telden Öneriler #10: Yeni Bir Yıl, Yeni Müzikler - vulnicure

14 Ocak 2015 Çarşamba

Her Telden Öneriler #10: Yeni Bir Yıl, Yeni Müzikler

Merhaba,
Bu yazımda son zamanlarda en sevdiğim şarkıları sizlerle paylaşacağım. Göreceğiniz üzere, tamamen karışık. Tek bir tarz değil.



1) Sixto Rodriguez - I Wonder
Her Telden Öneriler'de ilk konuğum Rodriguez olmuştu. - Yazıya gitmek için tıklayın. - Rodriguez, benim için en efsanevi sanatçılardan biri olarak kalacak. Kendisine büyük bir hayranlık besliyorum.



2) Nicolas Jaar - And I Say
DARKSIDE'dan tanıdığımız Nicolas Jaar'ın bu çalışması favorilerimden biri. Müziğine bayılacağınızı düşünüyorum.



3) Mia Doi Todd - Spring
Bu şarkıyı dinlerken sözlerine özellikle odaklanmanızı veya okumanızı rica ediyorum. Sözleri ilham dolu. Bu şarkı moralim bozuk olduğunda bana ilaç gibi geliyor doğrusu.



4) Franz Ferdinand - Goodbye Lovers and Friends
Franz Ferdinand, kesinlikle en sevdiğim grup. Çalışmalarına bayılıyorum, sonuç daima başarılı oluyor. Bu şarkı da son albümlerinde kesinlikle dinlemeniz gerekenlerden.



5) Beatice Bonifassi - Belleville Rendez-vous
Dinlemeyi çok sevdiğim bir şarkı daha, beni mutlu bir ruh haline sokuyor. Şarkı Fransızca, telafuzu sizi zaten alıp götürüyor. :p



6) Primus & The Chocolate Factory - Oompa Veruca
Listede mutlaka ama mutlaka dinlemeniz gereken bir şarkı, 1 dakika 39 saniyelik. Sözleri sizi gülümsetecektir.



7) maNga - İtildik
Türkiye'deki en başarılı gruplardan biri olan maNga'nın epey eski ve hareketli şarkılarından biri bu da. Sinirli bir ruh halindeyken dinlenebilecek en iyi şarkılardan olduğunu düşünüyorum.



8) Skins Cast - Wild World (cover)
Skins oyuncuları bundan 7 hatta 8 yıl önce Cat Stevens'ın bu efsanevi şarkısına cover yapmıştı. Son olarak listeme bunu da eklemeye karar verdim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)