Kitap Alışverişi #3: CNR Kitap Fuarı 2014 İstanbul! - vulnicure

7 Mart 2014 Cuma

Kitap Alışverişi #3: CNR Kitap Fuarı 2014 İstanbul!

Sonunda bugün 18. İstanbul CNR Kitap Fuarı'na gittiim! 1 Mart'tan beri annemin başının etini yiyordum, lütfen beraber gidelim diye. Ve sonunda gittik :)) (Son 3 güne yetişebildik!)

Metroyla güzel bir yolculuktan sonra biraz yürüdük tabii. Hemen önünde inmiyorsunuz ama o yürüyüş de güzeldi. Neyse, fuara girdik :)

Fuara giriş ücretsiz öncelikle. Fuarda çeşit boldu, sevilen tüm yayınevleri vardı.  Ancak fiyatlar bildiğiniz internet fiyatları. Belki biraz daha pahalı bile. Ancak tabii ki fuarda pek çok kitaba ulaşma imkanınız olması güzel olan, fiyatlar o kadar da mükemmel olamıyor.

Fuarda sahaf kısmı da epey güzel ve doluydu. Yayınevleri zaten başlı başına bir doluluk.. Özellikle popüler kitapları basmış yayınevleri çook doluydu. Dikkatimi çeken Martı Yayınları'nın güzel indirim yapmasıydı. Bir de Sherlock Holmes'un tüm hikayelerinin olduğu kalııın bir kitap çıkmış, fuara özel 25 TL. Ancak kitap aslında yine Martı Yayınları'nın bastığı 5 kitaplık Sherlock Holmes kitaplarının bir bütünüymüş. 

Fuar çıkışında görevli bana okuluma dağıtmam için verdi :)) Ne kadar var bilemiyorum ama kız kardeşim ve ben okul, dershane, kurs, misafir, arkadaş herkese dağıtacağız sanırım.


Fuardan çıkarken annemle bir Starbucks keyfi yapalım dedik. Annem Cafè Latte aldı, ben White Chocolate Mocha. Gayet de güzeldi, ta ki o çocuklar tekrar gelene dek! :( 


Fuardan aldıklarımız.. Ben genelde popüler genç yetişkin kitaplarından bende olmayanları aldım. Bu fuarı da zaten bunun için değerlendirmeyi düşünüyordum. 

Stephenie Meyer - Tutulma: Bir sene sonra gelen düzenleme: bu kitabı ve tüm serisini bağışladım:((

Khaled Hosseini - Uçurtma Avcısı: Bu kitabı sonunda aldım, hep merak ettiğim bir kitaptı.

Sir Arthur Conan Doyle - Sherlock Holmes: Suç Detayda Saklıdır: Sherlock Holmes'un Martı Yayınları'ndaki serisinden..

Craig Silvey - Tanrı'nın Unutulan Çocukları: Bu kitabı görünce hemencecik aldım. Tüyap'ta almayı unuttuğum, sonradan da almadığım kitap. En kısa zamanda okumak istiyorum.

Sarah Jio - Mart Menekşeleri: Böğürtlen Kışı'nı birkaç gün önce okuyup hemen bu kitabı da okuma aşkıyla dolmuştum.

John Green - Kağıttan Kentler: John Green'in diğer kitaplarını da okuma amacıyla bu kitabı da almış oldum.

John Green - Alaska'nın Peşinde: Bu kitabı çok istiyordum. En kısa sürede okumayı düşünüyorum.

Becca Fitzpatrick - Çığlık: Hush Hush serisinin ikinci kitabını da alayım dedim.

Diğerleri de annemin. Babama bir Karatay, kendine de Oktay Usta aldı. 

Eve döndüğümüzde poşetler... Ne fuardı :) Annem için de benim için de gayet güzel ve mutlu bir gün oldu. Yorgunluğumuzu atmaya çalışıyoruz döndüğümüzden beri.. Akşam da kitaplarımıza gömülürüz.

Fuara hala gitmediyseniz pazara kadar sürüyor. Gitmenizi öneririm, umarım iyi vakit geçirirsiniz..

2 yorum:

  1. Bayağı alışveriş yapmışsın, keyifle oku :) Ben de yarın (şu saatte bugün oluyor) 2. kez gideceğim inşallah :) CNR ayraçlarından almamıştım, yarın alayım ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet, teşekkür ederiiim :)) İnşallah, sana da tekrardan keyifli alışverişler Hülya ablacııım :)))

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)