Sarah Jio - Mart Menekşeleri - vulnicure

24 Mart 2014 Pazartesi

Sarah Jio - Mart Menekşeleri

Özgün Adı: The Violets of March
Yazarı: Sarah Jio
Çeviren: Nihan Giray
Sayfa Sayısı: 336
Yayınevi: Arkadya Yayıncılık
Fiyatı: 17 TL


TANITIM BÜLTENİ:

Bir kadının yüreği sırlarla dolu bir denizdir...

Gerçek aşkı yaşadığına inanan ünlü yazar Emily Wilson, kocasının başka bir kadını ona tercih ettiğini öğrenince, hayal kırıklığına uğrar. Tüm bu olanlara rağmen yine de tek bir damla gözyaşı dökmez.

Büyük yengesi Bee, Mart ayını Bainbridge Adası'nda geçirmesi için onu davet eder. Emily ruhunda açılan yaraların iyileşmesi umuduyla, bu teklifi kabul eder.

Adanın mistik havasıyla huzuru yakalamaya çalışan Emily, 1943 yılında yazılmış kırmızı kadife kaplı bir günlük bulur. Bu günlük onu geçmişin tozlu sayfalarına hapsolan gerçek bir aşk hikayesine ve altmış yıllık bir aile sırrına götürecektir...

Umudun, hüznün ve pişmanlığın bir arada işlendiği büyüleyici bir roman... İlk kitabı Mart Menekşeleri ile Library Journal En İyi Kitap Ödülü'ne layık görülen Sarah Jio, insan kalbinin, ne kadar hatalı olursa olsun sevdiklerimizi her zaman affedebileceğini eşsiz bir dille anlatıyor.


YORUMUM:

Mart ayı bitmeden Mart Menekşeleri bitsin istemiştim, gerçekten çok güzel gitti. Anlatımı o çok sade ve yazdıkları sürükleyici. Kitaplar tam çerez kitaplar. 

Sarah Jio, bu kitabında tarihi bağlantıları kullanarak çok harika bir iş çıkarmış ortaya. Çok sevdim. Olaylar hiç sandığım gibi olmadı. Mesela ben başından beri Esther'in Bee olduğunu düşünüyordum. Aksine, Bee bambaşkaymış. Ancak epey de tatlı biri.

Kitaptaki baş karakter Emily karakteri beni derinden etkiledi. Yazar oluşu, kendini bulma çalışmaları, gizemlere duyduğu ilgi ve aşk hayatı. Gerçekten etkileyici bir karakterdi. Hem de kitap onun ağzından anlatılıyordu ve bu anlatıma inanılmaz güç katıyordu.


PUANIM:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)