Becca Fitzpatrick - Fısıltı - vulnicure

7 Şubat 2014 Cuma

Becca Fitzpatrick - Fısıltı

Orijinal Adı: Hush Hush
Yazarı: Becca Fitzpatrick
Çeviren: Sevinç Tezcan Yanar
Sayfa Sayısı: 416
Yayınevi: Pegasus Yayınları
Fiyatı: 25 TLSeri Adı: Hush Hush Serisi (#1. Kitap)
Seri: Fısıltı
Final


ARKA KAPAK:

Kovulmuş bir meleğe âşık olmak...

"Bütün sınıf arkadaşlarımın isimlerini biliyordum... biri hariç. Yeni öğrenci... Arkamdaki sırada, serinkanlı siyah gözleri karşıya sabitlenmiş bir hâlde kaykılmış oturuyordu...

Siyah gözleri beni âdeta delip geçiyordu. Dudaklarının kenarları yukarı doğru kıvrıldı. Kalbim bir an tekler gibi oldu ve o bir anlık duraksamada, kasvetli bir karanlık duygusunun bir gölge gibi üzerime örtüldüğünü hissettim. Bu duygunun kaybolması sadece bir an sürdü, ama ben hâlâ ona bakıyordum. Gülümsemesi dostça değildi, bela kelimesini heceleyen bir gülümsemeydi. Ve vaat doluydu."



YORUMUM:

Fısıltı gerilim ve aşk dolu bir kurguya sahip. Vampirli kurt adamlı romanlardan sıkılan okuyucular için bence ideal bir kitaptı. Kitabın sürükleyiciliği karşısında hayran kaldım... Kitabı bitirmem 1 gün dahi sürmedi.

Kitabın akışı ve kurgusu, hitap ettiği kişiler için gerçekten çok başarılıydı bana kalırsa. Becca Fitzpatrick'in ilk kitabıymış ayrıca. 


KİTAP HAKKINDA YORUMLAR:

"Okuyucuyu sarsan tüyler ürpertici bir roman... Nora'nın kötü çocuk Patch'le fırtınalı aşkı okurları kendilerinden geçirecek." -Publishers Weekly

"Vampirlerden ve kurt adamlardan sıkılan gerilim ve aşk romanı hayranları Hush Hush serisini hemen benimseyecekler." -Booklist

"Sıra dışı bir aşk hikâyesi. Okurlar Fısıltı'yı baştan sona yürekleri ağızlarında okuyacak."-Falcata Times


PUANIM:

2 yorum:

Görüşleriniz benim için çok değerli :)