Her Telden Öneriler #1: Sixto Rodriguez - vulnicure

21 Şubat 2014 Cuma

Her Telden Öneriler #1: Sixto Rodriguez

Adı: Sixto Diaz Rodriguez
Doğum Tarihi: 10 Temmuz 1942
Tarzı: Rock
Resmi web sitesi: http://www.sugarman.org/

Geçen hafta dayımlar konuşurken yakaladım bu adamı. Googleladım ve evet, karşıma bu mükemmel insan çıktı. Gerçekten mükemmel.
Rodriguez, çok ilginç bir hikayeye sahip. İki albümü de başarısız birisiyken aslında bambaşka bir kıtada efsane olmuş bir insan. Ve bundan haberi yok. Searching for Sugarman isimli belgeselini bu haftasonu izlemeye karar verdim zaten. Bu belgesel 2012 yapımı ve Rodriguez'in hikayesini ele alıyor.
Her Telden Öneriler isimli yepyeni bir blog projeme müzikle başlama kararı aldığımda aklıma gelen ilk kişi Rodriguez oldu. Çünkü Rodriguez gerçekten çok harika şarkılara sahip. Şarkılarını dinlediğimde sanki dünyayla bağlantımı koparmışım gibi hissediyorum. Dinledikçe içine işliyor insanın.

Evet, Rodriguez de böyle bir insan. Farklı bir insan. İlginç bir hikayeye sahip olan. Muhteşem müzik yapan. Ve gerçekten şu sıralarda adını ağzımdan düşürmediğim bir insan.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)