Vampire Academy (2014) - vulnicure

23 Şubat 2014 Pazar

Vampire Academy (2014)

Yönetmen: Mark Waters
Oyuncular: Zoey Deutch, Lucy Fry, Danila Kozlovsky, Dominic Sherwood, Cameron Monaghan, Sami Gayle, Sarah Hyland, Joely Richardson, Olga Kurylenko, Gabriel Byrne
Senaryo: Daniel Waters (Richelle Mead'in aynı isimli romanından uyarlanmıştır)
Yapımcılar: Don Murphy, Susan Montford, Michael Preger ve Deepak Nayar
Türü: Komedi-Fantastik-Aksiyon
Süre: 118 dk.
Gösterim Tarihi: 14 Şubat 2014


KONUSU:


Rose Hathaway 17 yaşındaki bir Dhampir'dir, yani yarı insan yarı vampirdir. En iyi arkadaşı Lissa Dragomir de onunla psişik bağlı bir Moroi'dir yani barışçıl ve ölümlü vampirlerdendir. Lissa kraliyet soyundandır ve ailesini kazada kaybetmiştir. Sonrasında Rose ve Lissa akademiden kaçmışlardır ama muhteşem yeni gardiyan Dimitri onları akademiye geri getirmiştir. Akademiye döndüklerinde başları beladan eksik kalmaz. Lissa, Christian ile tanışır, Mia isimli bir kıza bulaşır ve bir Strigoi ile karşılaşır. Başına belalar gelir ve Rose da Lissa'yı korumaya yeminli olduğundan başları beladan eksik olmaz. Ayrıca bir sorun vardır.. Rose öğretmeni Dimitri'ye aşıktır...


YORUMUM:

Şimdi, öncelikle bu filme sonunda gittim! Film gösterime gireli 9 gün oldu ve ben sonunda en yakın arkadaşımla gittim. 

Vampir Akademisi filminin fragmanları ve fotoğrafları filan çıktığında doğrusu iyi bir film olacağını düşünmemiştim ve filme de bunu bilerek girdim. Emindim. Bir kere Rose'u canlandıran Zoey Deutch'a karşı sebepsiz bir ön yargım var. Sanırım çocukluktan kalma, çünkü ben çocukken Zack ve Cody hastasıydım. Zack ve Cody Güvertede programına sonradan Maya Bennet rolüyle katıldı ve Zack'i kaptı:)

Filme gidebilirsiniz, bence idare ederden kesinlikle öteye gidemeyecek bir film kısacası. 

Filmdeki esprili hava gayet hoştu, aksiyon da iyiydi. Güzel yerde de bitti, ikincisine gideceğimi zannetmiyorum. Çok büyük eksiklikleri olduğunu da söylemek zorundayım. Yine de umarım ikinci filmde bunlar düzeltilir.


PUANIM:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)