Vampire Knight: Cilt 1 - vulnicure

30 Haziran 2015 Salı

Vampire Knight: Cilt 1

Özgün adı: Vanpaia Naito / ヴァンパイア騎士ナイト
Yazar: Matsuri Hino
Çizer: Matsuri Hino
Sayfa sayısı: 192
Yayınevi: Akılçelen Kitaplar
Fiyatı: 11,90 TL

Tanınmış bir yatılı okul olan özel Cross Akademisinde hem gündüz hem de gece dersleri bulunuyor. Gündüz derslerine sıradan öğrenciler devam ederken elit bir grup olan gececi öğrencilerin hepsi birer vampir!! Gündüzcüler için vampirlerin varlığı da gece derslerinin gerçek yüzü de kesinlikle bir sır. Bu büyük sırrı korumakla iki kişi görevli: Yuki ve Zero. Onlar Akademinin Koruyucuları!! Fakat ailesinin vampirler tarafından öldürüldüğü günden beri vampirlere büyük bir nefret duyan Zero'nun acılarla dolu bir geçmişi ve sakladığı büyük bir sırrı var.


YORUMUM:

Animesinin saçma sonundan sonra mangasında bazı eksik parçaların tamamlandığına dair bir şeyler okudum ve, shoujo bir manga aldım.

Vampirli şeylerden her ne kadar haz etmesem de animesini izlediğimi yorumumda da bahsetmiştim. Bu mangayı almama dair en büyük ikinci sebep ise çizimlerinin çok ama çok başarılı olması. Karakterlerin hepsi titizlikle çizilmiş ve oluşturulmuş. Çizim konusunda kesinlikle tam puanı veriyorum.

Ancak ana karakter olan Yuki'nin çok gereksiz birisi olması manga için de pek çok güzel şeyi yok ediyor. Yine de, shoujo olmasıyla beraber ortaya çıkan eğlenceli diyaloglara bayıldım.


PUANIM:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)