Yeniden Nefes Alın - vulnicure

19 Haziran 2015 Cuma

Yeniden Nefes Alın

Geçtiğimiz günlerde bu videoyu izledim. Gördüğünüz gibi fabrika bacalarından çıkan dumanlarda ağlayan çocuklar beliriyor ve bu beni gerçekten etkiledi. Çünkü çevreye ve canlılara verdiğimiz zararı biz çekiyoruz, ama en büyük cefasını çocuklarımız çekecek.

Dünya yaşlandıkça doğal güzelliklerini ondan almaya başladık. Belki de ülke olarak onu en az önemseyen ülkelerden biriyiz. Artık bilinçlenmemiz, bir şeylerin farkına varmamız; sonrasında da fark ettiğimiz bu şeyleri önlemek için bir şeyler yapmamız gerekiyor.

Siz de WWF gibi bir doğal hayatı korumayı amaçlayan kuruluşa destek verebilirsiniz, ilçenizde bulunan geri dönüşüm vs. çevre dostu uygulamaları öğrenip uygulamaya koyabilirsiniz, en basit çevre kurallarına gerçekten uyabilir ve evlatlarınızı da böyle yetiştirebilirsiniz. Hepimiz bir şeyler yapabiliriz.

Geç kaldık mı bilemiyorum, sadece artık yapmamız gerektiğini düşünüyorum. Reklam gibi duran bu yazıyı ben yazdım, blogumla da alakası yok ancak belki okuyucularımın ilgisini çeker. Uzun zamandır bu tarz faaliyetlere de kendi çapımda destek oluyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)