Death Note: Cilt 1 - vulnicure

30 Haziran 2015 Salı

Death Note: Cilt 1

Özgün adı: Desu nôto / デスノート
Yazar: Tsugumi Ooba
Çizer: Takeshi Obata
Sayfa sayısı: 100
Yayınevi: Akılçelen Kitaplar
Fiyatı: 11, 90 TL

DÜNYANIN EN HEYECANLI VE MACERA YÜKLÜ MANGA SERİSİ

Bu deftere adı yazılanlar ölür... Shinigami Ryuk'un insanoğlu dünyasına düşürdüğü defter: DEATH NOTE. İki seçilmiş insan Light Yagami ve L'in muhteşem savaşı böyle başlar. Eşi benzeri görülmemiş bir korku ve heyecan fırtınası ortasında...

"Death Note"u başarılı bir lise öğrencisi Light Yagami bulur. Defteri kullanan Light, insanların öldüğünü kendi gözleriyle görünce dehşete kapılır. Fakat ideallerindeki dünyayı yaratabilmek için bu defteri kullanarak cani suçluları ortadan kaldırmaya karar verir. Suçlular birbiri ardına öldükçe, dünyadaki birçok gizemli olayı çözen "L" bu tuhaf olayı çözmesi için görevlendirilir. Peki, L peşindeyken Light "kutsal" görevinde başarılı olabilecek mi?


YORUMUM:

Death Note... Sanırım dünya üzerinde en çok izlenen anime ve en çok okunan manga. Anime/manga türlerine ilgisi olmayanların bile izlediği/okuduğu bu efsanevi "defterin hikayesinin" animesini burada yorumlamıştım. Dün de bir solukta mangasını okudum.

1. cilt, Ryuk'un dünyaya inmesi ve Light'ın Death Note'u bulmasıyla başlıyor. Ufak ayrıntılar dışında, olaylar hatta diyaloglar animeyle aynı diyebilirim. Sadece anime/manga çizimlerinde bazı karakterler farklı. Animede daha iyi çizmiş çizer.

Ne diyebileceğimi bilemiyorum. Bir efsanenin başlangıcı sanırım, şimdiye dek adalete karşı hislerinizi tartmıyorsunuz. Ama Light'ın ilk kez defteri denediğinde "Ben insan öldürdüm." diyerek korkuyla girdiği bu iş, Light'ı yavaş yavaş soğukkanlı bir katile (Kira) dönüştürüyor.

En kısa zamanda yeni cildi almak için sabırsızlanıyorum.


PUANIM:

2 yorum:

  1. Selamlar Sevgili Özlem, 100.takipçin oldum:))) Kitap, dizi yorumlarını severek okurum.
    Death Note, oğlumun en sevdiği animedir. Bana da sevdirdi. Anime izleyen anne olarak arkadaşlarının arasında popülerliğim böylece başlamıştı:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar, o halde hoş geldiniz! 240. takipçiniz ben de :))
      Ne güzel anne gerçekten... Ama hakkı da var bu serinin.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)