Olgunlaşmak / Cumhuriyet Bayramı - vulnicure

29 Ekim 2015 Perşembe

Olgunlaşmak / Cumhuriyet Bayramı

Bugün blogumdaki eski yazıları okuyayım dedim. Aman aman, utandım gerçekten. Her cümlenin sonunda ^p^ ve *-* benzeri ilginç gülümsemelerden (?) tutun gerçekten berbat olduğu bariz olan kitapları sırf popüler diye yüceltmeme kadar pek çok trajikomik olarak nitelendireceğim şey okudum. Herkes blogger olmamalı, önüne gelen kalkıp yazmamalıymış; bunu gördüm bugün.

Son söylediğimin arkasında olsam dahi, fark ettim ki insan altı ay içerisinde dahi ne kadar değişebiliyor. Sadece altı ay canım, insan bu kadar kısa sürede yazdıklarından utanabilir mi? Demek ki oluyormuş. İnsan altı ay içerisinde değişebiliyormuş. Belki de bir altı ay sonra bundan utanırım, olmaz mı? Heraklitos'un oldukça bilinen bir sözü vardır hani: "Değişmeyen tek şey, değişimin ta kendisidir." diye.



Bunun yanı sıra bugün çok güzel bir gün, cumhuriyetin ilanının 92. yılı. Atamızın söylediği üzere en büyük bayram kutlu olsun. Nice en büyük bayramlara, ama daha güzel ve mutlu geçirebildiğimiz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Görüşleriniz benim için çok değerli :)