Adsız - vulnicure

10 Ekim 2015 Cumartesi

Adsız

Koskoca bir ay sonra merhabalar.

Büyük ihtimalle konumla yandaki güzeller güzeli fotoğraf epey alakasız ancak içimden bu fotoğrafı koymak geldi. Peki konumuz ne ve başlık neden "adsız"? Çünkü bir aydır aslında böyle hissediyorum. Adlandıramadığım bir boşlukta. Bu yüzden ne yazdım, ne okudum, ne izledim. Ancak neredeyse her gün, blogumun Facebook sayfasından gelen beğeni bildirimleri beni okumaya, izlemeye ve yazmaya teşvik etti. Artık okul ve bitmek bilmeyen ders çalışma saatlerinin ardından burada vakit geçirmeyi düşünüyorum. Ama bunlardan önce bugün de dahil olmak üzere uzun zamandır korkunç zamanlar geçiriyoruz. Keşke görüşlerimiz farklı olsa dahi birlik olmalıyız diyebilsem! Ama yanınızdakine elinizi uzattığınızda elinizin patlama ihtimali olduğu bir yere döndüğümüz için, bunu diyemiyorum. Yine de ümidimi kesmeyeceğim. Birazdan iki günde izlediğim filmleri yorumlayacağım, yarın da okuduğum Üstat ile Margarita'yı.

I hope someday, you'll join us,
And the world will be as one.

2 yorum:

  1. Mevsim geçişinden mi bilmiyorum ama son bir aydır ben de bir şeyler yapacak enerjiyi kendimde bulamıyorum. Halbuki yapmam gereken ve yapmak istediğim o kadar çok şey var ki. Neyse, bu zamanlar da geçer elbet.

    Bloguma yazılmayı bekleyen konulardan biri de son zamanlarda izlediğim filmler. Bu yüzden film postunuzu merakla bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yalnız değilmişim demek :) En azından bu beni sevindirdi.

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)