Selfie (2014) - vulnicure

11 Ekim 2015 Pazar

Selfie (2014)

Türü: Komedi, romantik
Yayın dönemi: 30 Eylül 2014 - 30 Aralık 2014
Bölüm süresi: 22 dakika
Yayınlandığı kanal: ABC
Bölüm sayısı: 13
IMDb puanı: 7,2
Ülke: Amerika Birleşik Devletleri


YORUMUM:

My Fair Lady'nin günümüz uyarlaması dizisi olan Selfie'de, internette fenomen bir kadın olan Eliza'nın popülaritesinin uçaktayken ve tamamen berbat bir haldeyken çekilen fotoğraf ve videolarıyla bir anda sönmesi anlatılıyor. Tamamen internete bağımlı olduğu için gerçek hayattan oldukça uzak olan Eliza itibarını geri kazanmak için, aynı şirkette çalıştığı Henry'den yardım ister ve Henry ona yardım ederken aralarında çok iyi bir ilişki oluşur.
Dizi yayınlanırken güncel olarak takip ediyordum, ancak aniden dizinin iptal kararı çıkınca diziyi bulamaz oldum. Yaz tatili bitmeden aklıma gelmişti ve bitirmiştim.

Konu olarak fena değil diyebilirim. Yaratıcısı Emily Kapnek günümüzün akımlarını da kullanarak iyi bir konu bulmuş. Karakterler de kendini sevdiriyor. Espriler hoş, zekice kurgulanmış; ancak bir o kadar da internet diline hakim olmayı gerektiriyor. Anlaşıldığı üzere dizi, ismini aynı adlı akımdan alıyor. Kesinlikle hoş başladı, hatta dizinin daha iyi de olacağını düşünüyordum ancak ne yazık ki fırsatı verilmedi. Böylece iyice izlenilebilir, ne olacak acaba modunda olduğum zaman epey anlamsız bir şekilde dizi son buldu.

Daha önce Not Another Happy Ending filmi yorumumda Karen'in (Eliza) oyunculuğunun tartışılır olduğunu belirtmiştim. Dizide gördüğüm ise kendisine komedinin oldukça yakıştığı ve burada kendini geliştirmiş olduğu. Ayrıca çok güzel olduğu :) Ama Henry karakterine hayat veren John Cho'yu oldukça sevdim, dizideki tüm oyuncular gibi karakteriyle bütünleşmişti. Bu arada dizideki çoğu karakter gerçekte bulunması zor, bir arada bulunması imkansız denilecek karakterler :) İzlettirme sebepleri de bu herhalde.

En azından bir sezon daha devam etmesini isterdim, çünkü dizideki pek çok eksikliğin yanı sıra umutluydum.

PUANIM:

1 yorum:

  1. Yorumuna katılıyorum. Bu diziyi ben de takip ediyordum, bitmesine üzülmüştüm.
    My Fair Lady uyarlaması olduğunu bilmiyordum bu arada, şaşırdım.

    YanıtlaSil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)