Ufak Tefek Değişiklikler - vulnicure

27 Mart 2023 Pazartesi

Ufak Tefek Değişiklikler


Herkese merhabalar! 


Son yazımda kısa bir ara vereceğimi ve ufak birtakım değişiklikleri yanımda getirerek döneceğimi söylemiştim. Eh, bir blog için olabilecek en büyük değişim tabii ki tasarım üzerine olurdu. Ben de yeni bir blog tasarımıyla tekrardan buralardayım.


Dürüst olmak gerekirse eski blog temamı seviyordum, uzun süre değiştirmek gibi bir planım da olmamıştı. Ama hatırasını yaşatmak adına bu yazının başına da koyduğum o kapak resmindeki Mia Wallace görselini kimseye sormadan etmeden kendi blog sayfamda kullanmak bir türlü içime sinmiyordu. Mia bana yıllarca yoldaşlık etti ancak şimdi vedalaşma zamanı.


Yeni blog tasarımını ücretli ve ücretsiz olarak hazır blog şablonları tasarlayan bir websitesinden buldum ama şablonun kodlarını yapıştırınca iş bitmedi tabii. Kodlama işlerinden anlamadığım için tarih formatını istediğim şekle getiremedim, blog yazılarında kullanılan yazı tipi-boyutunu istediğim gibi ayarlayamadım ve blogun yazılarıyla sağ panelinin aralığını genişletmeyi beceremedim. Önümüzdeki günlerde bunları önceliğime alarak yeni değişiklikler yaparım diye düşünüyorum, bu sebeple blogun şu anki hâlini bir çeşit Beta versiyon olarak düşünebilirsiniz. :)


Buralara uğrayamadığım şu iki hafta benim için sahiden yorucuydu. Oscar filmlerini izlediğim süreçte okulun bu dönem uzaktan eğitime devam edeceği belli olunca derslerimi biraz aksatmıştım. Hayatımın hatasını yapıyormuşum meğer, haberim yokmuş. Biriken videolar başıma öyle bir bela oldu ki bir türlü düzlüğe çıkamadım. Biraz halleder gibi olunca hazır vizeler başlamadan buralara uğrayayım dedim ben de. Bu hikâyenin nasıl sonlandığını mutlaka yazacağım buralara.

13 yorum:

  1. Hayırlı olsun yeni teman ve dersler konusunda kolaylıklar diliyorum. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her ikisi için de çook teşekkür ediyorum ben de :))

      Sil
  2. Yeni tema bence çok güzel olmuş :) İyi dersler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim, beğenmenize çok sevindim :)

      Sil
  3. güzel ferah bir görünüm olmuş hayırlı olsun :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Böyle düşünmene çok sevindim, çokk teşekkür ediyorum :)

      Sil
  4. Çok teşekkür ederim yorumun içinn, beğenmene çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  5. Hayırlı olsun. Ben bir iki kez kendim değiştirdim hatta yazmıştım detaylı. Linki bulursam paylaşayım ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Bu tarz yazılar çok yardımcı oluyor, mutlaka bakarım ben de :)

      Sil
  6. Üniversiteyi ben açık okumuştum. O yığılmayı biliyorum. Bir okullu olarak buna mecbur kalmanız üzücü oldu. Bu süreçte kolaylıklar ve başarılar diliyorum.
    Tema bence şu haliyle bile şahane olmuş. Ki yazmasan bitmemiş bir işe baktığımı anlayamazdım. Hayırlı olsun :) Şu ayarlama işlerinden gözüm korkmasa diğer blogun temasını değiştirmeyi düşünüyorum. Bazen çok sinir bozucu olabiliyor ayarlama işleri.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de açık okudum gibi oldu artık :) Çok teşekkür ederiim.

      Beğenmene çok sevindim, sıkıntıları fark ettikçe becerebilirsem düzeltmeye çalışıyorum. Sahiden zor oluyormuş :) Wordpress'in daha kolay diyorlar hep ama alıştık buraya bir kere. Ben senin başka blogunun olduğunu bilmiyordum, çok şaşırdım şu an. Hemen bakmaya gidiyorum :))

      Sil

Görüşleriniz benim için çok değerli :)